MediaScience werkt voor Zonnatura
- Media
- 30 jun 2017 @ 09:24
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - DoelgroepMediastrategieKlanten
- 30 jun 2017 @ 09:24
- Redactie Media
Zonnatura heeft MediaScience ingeschakeld om aan de juiste doelgroep te vertellen dat Zonnatura op aarde is om op een gemakkelijkere manier gezonder en lekkerder te eten. Tijdens deze campagne worden de producten: ‘Goedemorgen’, ’10-uurtje’ en ‘Amandel drink’ volledig via digitale kanalen gelanceerd. MediaScience is verantwoordelijk voor de mediastrategie, data, inkoop en optimalisatie.
Alle verzamelde data en inzichten komen samen in de door MediaScience zelf ontwikkelde client cockpit Vision Insights.
Zonnatura is al 65 jaar aanwezig als aanbieder op de markt voor biologische voedingsmiddelen. Hoewel de meeste mensen het merk en de filosofie wel kennen, weten zij vaak nog niet dat Zonnatura hedendaags een uitgebreid assortiment heeft en relevant is voor iedereen die gezond en lekker wil eten.
De campagne is bedoeld om Zonnatura onder de aandacht te brengen bij moeders die gezond en lekker eten voor hun gezin belangrijk vinden.
Jeroen Mustert, General Manager Wessanen Benelux, over de keuze voor MediaScience: 'We hebben ervoor gekozen om volledig digitaal te gaan. Televisie heeft ons in het verleden niet altijd gebracht wat we hoopten, zeker niet wat betreft de doelgroep jonge moeders. Online is ook geschikter vanwege ons brede productportfolio. Online kun je veel meer laten zien én zorgen dat je right on target zit. Daarom hebben we voor deze campagne gekozen voor een bureau met een digitaal hart dat data, media, creatie en technologie in haar DNA heeft zitten.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing