Abovo Media trekt vier specialisten aan voor Digital Brixx
- Media
- 19 jul 2017 @ 10:48
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - StrategieMediabureauPersonalia
- 19 jul 2017 @ 10:48
- Redactie Media
Digital Brixx, onderdeel van Abovo Media heeft vier nieuwe specialisten aangetrokken: Michael Luttik, Daan Vrijsen, Rob de Boer en Sjoerd Wijtzes. Er zijn ruim 120 mensen werkzaam bij Abovo Media waaronder 40 online mediaspecialisten.
Michael Luttik zal de afdeling Strategie versterken als digital strateeg. De ervaren Luttik heeft onder meer gewerkt voor iQu, Wegener en Omnicom Media Group.
Daan Vrijsen is ook aangetrokken als digital strateeg. Daan heeft veel ervaring opgedaan bij diverse digital marketingbureaus, waaronder Red Urban (OMD) en Social Inc. Bij laatstgenoemde was hij eindverantwoordelijke voor Eneco, Telfort zakelijk, Freo en VGZ.
Rob de Boer heeft ervaring opgedaan bij XXS Amsterdam als account- en projectmanager waar hij onder meer werkte voor de HEMA. Bij Abovo vervult Rob de functie van projectmanager.
Sjoerd Wijtzes maakt als accountmanager de overstap van DTG naar afdeling Account binnen Digital Brixx. Bij zijn vorige werkgever richtte hij zich op new business en online services.
Kees Verbeek, directeur van Abovo Media: 'We merken dat er steeds meer vraag is naar een compleet online media-aanbod. Met Digital Brixx spelen we hier op in door alle online disciplines onder één label aan te bieden. Zo hebben we op elke digitale vraag een passend antwoord.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Sjoerd Wijtzes
- Daan Vrijsen
- Digital Brixx
- Michael Luttik
- Rob de Boer
- mediabureau
- mediaspecialisten
- Abovo Media
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing