Telegraaf en KNAU gaan hardlopers helpen
- Media
- 5 jul 2017 @ 10:09
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - CommunitySportMediaDagbladenActivatie
- 5 jul 2017 @ 10:09
- Redactie Media
Telegraaf Media Groep en de Atletiekunie hebben hun samenwerking bekrachtigd. Eén van de speerpunten is om hardlopers via het platform Hardlopen.nl beter van informatie te voorzien.
De kracht van het platform Hardlopen.nl is om hardlopend Nederland te begeleiden, inspireren en te voorzien in informatie over aanbod, voeding, kleding en trainingsopbouw. Dit platform biedt alles wat een hardloper nodig heeft. Met de Telegraaf als mediapartner kan de Koninklijke Nederlandse Atletiekunie (KNAU) extra waarde aan het platform toevoegen zodat zij 24/7 relevante en waardevolle content kan bieden aan hardlopers in Nederland.
Steeds meer Nederlanders lopen hard omdat zij fit willen zijn en zich fit willen voelen. Veel hardlopers zijn daarbij op zoek naar slimme en relevante informatie om hun persoonlijke hardloopdoel te bereiken. Telegraaf gaat helpen om hoogwaardige content voor de hardloper te ontsluiten.
TMG steunt atletiek met datalab
'De samenwerking met Telesport is van groot belang voor ons om hardlopers nog beter te begeleiden', aldus Joëlle Staps, ad interim directeur van de Atletiekunie. 'Niet alleen heeft Telesport waardevolle content, ook helpen zij ons om met datamanagement de behoeften van lopers nog beter in kaart te brengen zodat wij onze dienstverlening daarop kunnen inrichten. Wat dat betreft heeft het TMG Datalab alle competenties aan boord om samen met ons impulsen aan het hardlopen te geven.'
Op de foto ondertekenen TMG en de Atletiekunie de overeenkomst: van links naar rechts Koos Boot, CFO van TMG, Joëlle Staps van de Atletiekunie en Telesport-hoofdredacteur Jaap de Groot (foto Ronald Bakker).
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing