Stijn van Gerwen VP Brand Partnerships VICE Media Benelux

Stijn van Gerwen VP Brand Partnerships VICE Media Benelux
  • Media
  • 21 aug 2017 @ 11:47
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoPersonalia

Stijn van Gerwen start als VP Brand Partnerships bij VICE Media in Amsterdam. Hij stapt hiermee over van FremantleMedia, waar hij Director Brand Partnerships was.

Met meer dan 12 jaar ervaring in verschillende rollen bij IdtV, Talpa en eerder al bij VICE, zal van Gerwen zich als VP Brand Partnerships gaan richten op de verdere commerciële groei van VICELAND, het tv-kanaal van VICE, en de tien digitale kanalen waaronder vice.com, MUNCHIES en i-D. In zijn rol zal hij zich richten op het uitbouwen van strategische samenwerkingen met merken.

Van Gerwen: 'Oude liefde roest niet. VICE laat met de lancering van VICELAND en nieuwe digitale kanalen als VICE Sports en VICE Money zien dat ze met passende content jonge mensen weten te bereiken en daarmee ook van waarde zijn voor adverteerders. Met mijn ervaring bij VICE en achtergrond in tv, wil ik in mijn nieuwe rol bijdragen aan de huidige groei door innovatieve brand partnerships op te zetten die resoneren met het publiek van VICE.'

Thijs Boon, CEO en oprichter van VICE Media Benelux: 'We zijn blij dat Stijn terug is bij VICE. Zijn ruime kennis en ervaring in de tv- en mediawereld maakt hem een sterke aanvulling op ons commerciële team.'

www.vice.com/nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken