Dr. Martens promoot 'original icons' op stations
- Media
- 25 sep 2017 @ 10:49
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MerkenCampagnesReclameOutdoor
- 25 sep 2017 @ 10:49
- Redactie Media
Met een prominente stationsbranding bij JCDecaux begeleidt Dr. Martens de Rotterdamse ov-reiziger naar het perron van station Beurs. Met als uiteindelijke bestemming natuurlijk de eigen winkel op de Lijnbaan. De 'original icons' van Dr. Martens zijn zo deze herfst niet te missen voor de Rotterdamse metroreiziger.
Direct al bij het in- en uitchecken bij de info-balie en langs de roltrappen van en naar de perrons: Dr. Martens neemt reizigers hier met een grootse stationsbestickering mee door de collectie vol klassieke designs en kenmerkende stiksels en nodigt tegelijkertijd uit de winkel op de Lijnbaan te bezoeken.
Buitenreclame-exploitant JCDecaux bracht hiertoe bij het informatieloket, voordat reizigers afdalen naar de perrons, branding aan met levensgrote schoenen, het Dr. Martens-logo en het adres van de dichtstbijzijnde Dr. Martens-store. Ook op de panelen op de roltrappen en in de verdeelhallen komen deze beeltenissen in diverse afmetingen terug.
OV-exploitatie
JCDecaux won recent het contract voor de exploitatie van de Buitenreclame-objecten van OV-bedrijf RET. Onderdeel hiervan is dat adverteerders enkele keren per jaar een Rotterdams metrostation kunnen domineren met een bestickering.
De bestickering op metrostation Beurs is te zien tot en met 2 oktober en is het resultaat van een samenwerking tussen Dr. Martens, pr-bureau UPR en JCDecaux.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing