Willemijn Francissen mediadirecteur NTR
- Media
- 1 sep 2017 @ 13:56
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Televisie
- 1 sep 2017 @ 13:56
- Redactie Media
Willemijn Francissen is de nieuwe mediadirecteur van de NTR. Zij volgt Carel Kuyl op, die dit najaar de pensioengerechtigde leeftijd bereikt en dan de NTR zal verlaten. Francissen werkt sinds 2015 bij de NTR als Integraal Eindredacteur Kennis. Daarvoor werkte ze ruim 15 jaar als freelancer.
Paul Römer, algemeen directeur: 'Deze functie is essentieel voor de inhoudelijke kwaliteit en ontwikkeling van de NTR. Diepgaande kennis van de NTR en grote affiniteit met het programmapakket, gecombineerd met een goed netwerk binnen Hilversum zijn essentiële voorwaarden voor succes. Binnen de NTR is in Willemijn Francissen de juiste persoon gevonden die over deze kwaliteiten beschikt, gezien haar brede ervaring bij verschillende omroepen en producenten.'
Francissen: 'De afgelopen jaren heb ik al met veel plezier bij de NTR gewerkt. Er worden hier prachtige programma’s gemaakt door geweldige vakmensen. We hebben een paar ijzersterke klassiekers in ons pakket én er wordt veel nieuws ontwikkeld, voor radio, tv en online. Ik ben vereerd met mijn nieuwe rol, en ik ga met hetzelfde enthousiasme als de afgelopen jaren mijn bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van de NTR. Daar heb ik enorm veel zin in.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing