MacFan wordt Machina
- Media
- 27 okt 2017 @ 14:00
- Link
-
Suzanne van der Meij
redacteur
Nederlands MediaNetwerk - Tijdschriften
- 27 okt 2017 @ 14:00
- Suzanne van der Meij
MacFan, het magazine voor de liefhebbers van alles wat met Apple te maken heeft, verandert na twintig jaar van naam. Met ingang van jaargang 2018 zal het technologie en lifestyle magazine door het leven gaan als 'Machina'.
De naam
‘Machina’ maakt van de machine iets menselijks; het klinkt als een persoon. Dat is misschien ook de associatie van mensen die de film Ex Machina kennen.
We leven in een wereld waarin mens en machine naar elkaar toe kruipen. Machinelearning en artificial intelligence gaan een steeds grotere rol in ons leven spelen. We praten met onze apparaten, onze auto’s nemen zelf beslissingen.
De naam Machina past prachtig bij die ontwikkelingen.
Waarom deze naamsverandering?
Machina blijft natuurlijk hét blad voor de liefhebbers van alles wat met Apple te maken heeft. Waar het blad in de voorbije jaren de opkomst en ontwikkeling van Apple op de voet heeft gevolgd, is het met name de laatste jaren geëvolueerd naar een medium dat kijkt naar de samenleving in al zijn digitale facetten. Met de nieuwe naam Machina wordt dit nu ook in de naam van het magazine bevestigd.
Eerste editie
De eerste Machina verschijnt half december en wordt een collectors item voor adverteerders op gebied van technologie en lifestyle. Vervolgens verschijnt Machina iedere twee maanden en blijven vooralsnog de 2017 tarieven ook volgend jaar van toepassing.
-
Suzanne van der Meij
- Werkt bij: Nederlands MediaNetwerk
- Functie: redacteur
- Website:http://www.nederlandsmedianetwerk.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing