MacFan wordt Machina
- Media
- 27 okt 2017 @ 14:00
- Link
-
Suzanne van der Meij
redacteur
Nederlands MediaNetwerk - Tijdschriften
- 27 okt 2017 @ 14:00
- Suzanne van der Meij
MacFan, het magazine voor de liefhebbers van alles wat met Apple te maken heeft, verandert na twintig jaar van naam. Met ingang van jaargang 2018 zal het technologie en lifestyle magazine door het leven gaan als 'Machina'.
De naam
‘Machina’ maakt van de machine iets menselijks; het klinkt als een persoon. Dat is misschien ook de associatie van mensen die de film Ex Machina kennen.
We leven in een wereld waarin mens en machine naar elkaar toe kruipen. Machinelearning en artificial intelligence gaan een steeds grotere rol in ons leven spelen. We praten met onze apparaten, onze auto’s nemen zelf beslissingen.
De naam Machina past prachtig bij die ontwikkelingen.
Waarom deze naamsverandering?
Machina blijft natuurlijk hét blad voor de liefhebbers van alles wat met Apple te maken heeft. Waar het blad in de voorbije jaren de opkomst en ontwikkeling van Apple op de voet heeft gevolgd, is het met name de laatste jaren geëvolueerd naar een medium dat kijkt naar de samenleving in al zijn digitale facetten. Met de nieuwe naam Machina wordt dit nu ook in de naam van het magazine bevestigd.
Eerste editie
De eerste Machina verschijnt half december en wordt een collectors item voor adverteerders op gebied van technologie en lifestyle. Vervolgens verschijnt Machina iedere twee maanden en blijven vooralsnog de 2017 tarieven ook volgend jaar van toepassing.
-
Suzanne van der Meij
- Werkt bij: Nederlands MediaNetwerk
- Functie: redacteur
- Website:http://www.nederlandsmedianetwerk.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Hema en Kika grote winnaars Ster Gouden Loeki 2024
- KPN lanceert iconische telefoons geïnspireerd door Netflix hits
- Screenforce lanceert SpotDeli: centraal platform voor...
- Warc Media 100: WhatsApp, QR-codes en print doen het goed
- José Rozenbroek nieuwe hoofdredacteur Margriet
- 'Human First, Human Last' wint Gouden Reiger voor beste...
Laatste Nieuws
- AMMA 2025: Genomineerden bekend!27-03-2025
- KNGF Geleidehonden viert 90 jaar... 26-03-2025
- José Rozenbroek nieuwe... 24-03-2025
- Hema en Kika grote winnaars Ster... 21-03-2025
- Screenforce lanceert SpotDeli:... 19-03-2025
- Warc Media 100: WhatsApp, QR-codes... 19-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center