Peter Mulder stapt op bij SBS Broadcasting
- Media
- 4 okt 2017 @ 12:09
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaTelevisieZakelijk
- 4 okt 2017 @ 12:09
- Redactie Media
Peter Mulder heeft besloten zijn taken neer te leggen als Chief Commercial Officer van SBS Broadcasting. Tot aan zijn vertrek blijft hij aan als adviseur voor het structureren van een nieuw te bouwen sales-organisatie, nu SBS als onderdeel functioneert van Talpa Holding.
'Bij mijn overstap naar SBS vijf jaar geleden, stond het bedrijf voor een enorme uitdaging', zegt Mulder. 'Met een zeer gedreven team hebben wij de relatie en samenwerking met klanten op veel vlakken uitgebouwd. Hierin gesteund door een steeds breder productportfolio. Het meest trots ben ik op de wijze waarop mijn team invulling heeft gegeven aan de samenwerking met Sanoma, waarvoor we de erkenning hebben gekregen in de vorm van een AMMA voor Beste Media-exploitant van het Jaar. Ik ben ervan overtuigd dat onder leiding van Peter de Mönnink een organisatie wordt neergezet die aansluit bij de veranderende behoefte in de markt. Hij wordt hierin gesteund door veel salestalent en de juiste specialisten. Zelf ga ik mij de komende periode oriënteren op de volgende stap in mijn carrière en gesprekken voeren zowel binnen als buiten mijn netwerk.'
Peter de Mönnink, CEO van SBS Broadcasting: 'Peter Mulder en ik hebben de afgelopen vier jaar zeer prettig samengewerkt. Ik vind het daarom oprecht jammer dat hij zijn carrière nu anders gaat inrichten. Maar toch ook begrijpelijk. Vijf jaar de scepter zwaaien bij zo’n dynamisch bedrijf betekent iets, het onderstreept zijn passie en competenties. Ik hoop Peter nog veel tegen te komen in de toekomst.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing