America Today viert heropening eerste winkel op straat

America Today viert heropening eerste winkel op straat
  • Media
  • 14 nov 2017 @ 10:31
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenReclameOutdoor

America Today viert een feestje op de plek waar het voor het bedrijf ooit allemaal begon. Om de heropening te lanceren van het pand waar het in 1989 startte, pakt het modemerk uit met een strak gestylede OOH-special, ondersteund door JCDecaux. Op straat komt de winkelsfeer helemaal tot leven.

Hippe, casual kleding, gebaseerd op het leven op de Amerikaanse collegecampus; dat is waar modemerk America Today in 1989 mee begon aan de Amsterdamse Sarphatistraat. Een kleine 20 jaar later is het tijd voor een strakke upgrade van het pand; de grote heropening viert America Today met een fashionable abri-bestickering die de merknaam eer aan doet.

Buitenreclame-exploitant JCDecaux bracht over de gehele breedte van de abri een vintage
Amerikaanse vlag aan. Het dak toont daarnaast op echte houten panelen naast branding ook het adres van de allereerste vestiging, met de boodschap Where it all began. Tot slot zijn ook in de posterkasten houten panelen te zien, waarmee America Today haar nieuwste
campagne lanceert; Vintage of Tomorrow. America Today toont daarbij kledingstukken uit
de nieuwste collectie, de vintage van de toekomst: een baseball-jacket en een robuuste
jeans.

Amerikaanse import

Deze buitenreclame-special is het resultaat van een samenwerking tussen America Today, mediabureau mBuy en JCDecaux en is tot en met 17 november te zien bij halte Weesperplein in de Sarphatistraat in Amsterdam.

Het verhaal van America Today is begonnen in 1989 en het bedrijf was de eerste die Amerikaanse merken naar Nederland importeerde. Tegenwoordig staat vooral haar eigen
label centraal, geinspireerd op de ‘American College Lifestyle’. Inmiddels bestaat de formule uit 70 winkels en een actieve webshop in Nederland, België en Duitsland.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken