ACM keurt overname Emesa door Talpa Network goed

ACM keurt overname Emesa door Talpa Network goed
  • Media
  • 22 dec 2017 @ 11:36
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Website

De Autoriteit Consument en Markt heeft geen bezwaar tegen de overname van E-commercebedrijf Emesa door Talpa Network, het Nederlandse multimediabedrijf van John de Mol. Emesa is het moederbedrijf van online merken als VakantieVeilingen, ActievandeDag en TicketScout.

Nu de overname een feit is, zal Emesa het hart gaan vormen van de e-commerceorganisatie binnen Talpa Network.

Per 1 januari 2018 is de huidige COO van Emesa, Carel van Boetzelaer, benoemd tot CEO. In zijn nieuwe functie neemt hij deel aan het directieoverleg binnen Talpa Network. Van Boetzelaer volgt René Louter op, die in maart dit jaar als interim-CEO werd aangetrokken om Emesa in een breder geheel onder te brengen.

Carel van Boetzelaer: 'De uitdaging voor ons in het nieuwe jaar is om Emesa een logisch onderdeel te maken van het grote Talpa Network. Bij dat proces zal ik René Louter ongetwijfeld gaan missen. Hij heeft ons op een geweldige manier klaargestoomd voor de overname, kijk maar naar het resultaat.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken