Hearst voltooit overname van concurrent G+J Media
- Media
- 28 dec 2017 @ 09:01
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediaTijdschriftuitgeversJournalistiekTijdschriften
- 28 dec 2017 @ 09:01
- Redactie Media
Hearst Netherlands heeft het belang in G+J Media Nederland definitief en volledig overgenomen. Het overgenomen bedrijf heet per direct Hearst en zal op termijn verhuizen naar een gezamenlijke vestiging in de stadsregio Amsterdam.
Naast de huidige titels van Hearst Netherlands (Elle, Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, Esquire, Quote, Men’s Health en Women’s Health) kan de uitgever vanaf heden ook beschikken over de volgende titels: Vogue, Jan, Glamour, Quest, National Geographic, Designer Vintage en de custom content-divisie van G+J Media.
De eerder al bekend gemaakte overname van G+J Media Nederland is nu officieel afgerond. Met deze overname verstevigd Hearst zowel zijn positie in de magazine- en digitale markt als in de high-end luxury-branche. 'Hearst claimt hiermee hét branded content-huis te worden voor het bereiken van zeer welstandige kwalitatieve doelgroepen', aldus de uitgever in een persbericht.
Het Management Team van het door de overname flink uitgebreide Hearst gaat er als volgt uit zien: Luc van Os (CEO), Erik de Bruin (CFO), Marscha Krouwel (publishing group director Women Brands), Remy Kluizenaar (publishing group director Men / Popular Science Brands), Rachel Gómez (commercial director) en CTO Remmert Bolderman.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- NMO publiceert Mediatrends 2023
Laatste Nieuws
- NMO publiceert Mediatrends 202319-03-2024
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing