Gijs van Beek (GroupM) leidt digital sales RTL

Gijs van Beek (GroupM) leidt digital sales RTL
  • Media
  • 5 mrt 2018 @ 00:23
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisieOnline advertisingDigitaalSales

Gijs van Beek is op 1 maart gestart als Head of Digital Sales bij RTL. Gijs was hiervoor Head of Publisher Trading bij GroupM. Hij volgt Anna-Maria Vujinovic op, die per 1 maart de overstap maakt naar RTL AdConnect, het internationale saleshuis van RTL Group.

Gijs van Beek over zijn nieuwe functie: 'Ik kijk er enorm naar uit om bij RTL aan de slag te gaan. Het is een geweldig multimediaal bedrijf, dat naast TV de afgelopen jaren ook op digitaal vlak een zeer sterke speler is geworden. Ik zie het als een mooie uitdaging om samen met het team nu en gedurende de verdere digitalisering van het medialandschap passende oplossingen te blijven bieden aan adverteerders, waarbij kwaliteit en relevantie centraal staan.'

Anna-Maria Vujinovic is gestart in haar nieuwe functie als director Digital Sales & Business Development bij RTL AdConnect. Ze gaat een nieuw team opzetten dat zich bezig houdt met de positionering van alle digitale RTL-labels. Daarnaast is het doel om product en techniek te centraliseren en te vereenvoudigen, om zo op lokaal niveau de beste oplossingen met premium en brand safe content aan te bieden.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken