Digitale uitbreiding Interbest

Digitale uitbreiding Interbest
  • Media
  • 12 apr 2018 @ 11:43
  • 17226 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Outdoor

Interbest heeft haar digitale netwerk met 4 locaties uitgebreid. Op korte termijn komen daar nog 3 locaties van recent gewonnen tenders bij.

Interbest - marktleider in digitale- en conventionele snelwegreclame - zet het totaal aantal locaties voor het eind van het jaar daarmee op 20. Het bedrijf is naar eigen zeggen de afgelopen jaren in hoog tempo bezig geweest haar toplocaties (zowel in bereik als kwaliteit van de passanten) te digitaliseren om adverteerders en bureaus nieuwe en spraakmakende reclamemogelijkheden te bieden. Adverteerders kunnen bij Interbest zelf 24 uur per dag, 7 dagen per week, hun content via hun mobiel (of ieder ander scherm) in 3 klikken aanpassen.

Focus

Na een eerste focus op de Randstad zijn nu de overige grote steden en vervoersstromen aan de beurt. Nieuwe locaties zijn: Eindhoven knooppunt Leenderheide A2/A67, knooppunt Gorinchem Oost A15/A27, Veghel A67 en Hardinxveld Giessendam A15. Op korte termijn volgt uitbreiding met de locaties van de gewonnen tenders: knooppunt Diemen A1/A9, Baarn A1 en Utrecht Leidsche Rijntunnel A2.

Slimmer

Meindert van den Heuvel, directeur Interbest: ‘De mogelijke flexibiliteit in vorm, inhoud en timing zorgt ervoor dat campagnes creatiever, slimmer en effectiever kunnen worden. Daar wordt iedereen gelukkig van en daarom blijven we investeren in digitaal. Voorbeelden waren campagnes die alleen in de ochtendspits te zien waren, online campagnes die ´live´ werden uitvergroot, koppelingen met Facebook en andere externe data (o.a. RIVM en TomTom).’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken