NTB en Runner's World lanceren magazine Triathlon

NTB en Runner's World lanceren magazine Triathlon
  • Media
  • 6 apr 2018 @ 18:51
  • 38640 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaUitgeversSportTijdschriften

Triathlon wint steeds meer aan populariteit in Nederland. Om die reden lanceert de Nederlandse Triathlon Bond (NTB) in samenwerking met Runner’s World en Bicycling het magazine Triathlon.

Veel hardlopers en fietsers zien in triathlon de ultieme uitdaging. Stond voorheen het lopen van een marathon bovenaan de 'bucketlist', nu is dat de triathlon. Kenners weten dat de sport ook heel veelzijdig is. Voor beginners en die-hards is er nu het magazine Triathlon. Gemaakt door de Nederlandse Triathlon Bond in samenwerking met Runner’s World en Bicycling.

In Triathlon staan tips voor je eerste triathlondag en het voorkomen van blessureleed. Een Ironman in twaalf maanden? Het kan! In een exclusief interview vertelt wereldkampioen Mario Mola over zijn mindset en wordt levende legende Rob Barel geportretteerd. De Nederlandse triatlete Rachel Klamer liet zich speciaal voor dit magazine fotograferen, vlak na haar historische zege in de World Triathlon Series.  

De hoofdredactie van Triathlon wordt gevormd door Olivier Heimel (Runner’s World), Laurens ten Dam (Bicycling), Martijn Keijsers (NTB) en Rens Muller.

Triathlon is vanaf dinsdag 10 april overal te koop en leden van de NTB ontvangen de eenmalige uitgave in plaats van het reguliere bondsmagazine Transition.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken