Sharid Alles (FunX) zendermanager 3FM

Sharid Alles (FunX) zendermanager 3FM
  • Media
  • 10 apr 2018 @ 00:16
  • 22787 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MakersJournalistiekPersonaliaRadio

Sharid Alles start op 1 juli als zendermanager van 3FM. Ze is op dit moment programmaleider van het kleinere NPO-zusje FunX.

Eerder was Alles (37) eindredacteur, producer en presentator bij KRO-NCRV en VPRO en maakte ze programma's voor onder andere 3FM.

Jurre Bosman, directeur NPO Radio: 'Sharid is een allround radiomaker. Als programmaleider heeft ze een grote bijdrage geleverd aan het huidige succes van FunX. Zo heeft ze veel nieuw talent bij de zender binnengehaald en het FunX Verkiezingsdebat georganiseerd. Ik ben trots en verheugd dat ze haar vakkennis en inspirerende visie als manager en maker nu gaat inzetten voor 3FM. Ik heb er alle vertrouwen in dat Sharid samen met het team 3FM daar zal brengen waar de zender hoort: in het hart van ons publiek.'

Sharid Alles: “Ik heb jarenlang programma's gemaakt bij 3FM en de liefde voor de zender en de doelgroep is nooit overgegaan. Ik voel me vereerd dat ik na drie prachtige jaren bij FunX vanaf 1 juli NPO 3FM de volgende fase in mag leiden. 3FM heeft alles wat een goed radiomerk moet hebben: een kloppend muziekhart, zeer getalenteerde dj's, geweldige eigen evenementen als de 3FM Awards en 3FM Serious Request en een groot online-platform. Ik heb heel veel zin om aan de slag te gaan.'

Diederik van Zessen is op dit moment waarnemend zendermanager van NPO 3FM. Hij zal tot de komst van Sharid Alles de leiding houden over de zender. Na deze datum blijft hij als music director nauw betrokken bij de ontwikkeling van 3FM en zal hij de muzikale koers verder uitstippelen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken