Telegraaf maakt branded museum-special Vrouw

Telegraaf maakt branded museum-special Vrouw
  • Media
  • 9 apr 2018 @ 00:09
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Kunst & CultuurDagbladenMediaJournalistiek

De Museumvereniging is een samenwerking aangegaan met TMG om de Nationale Museumweek te promoten bij het brede publiek. Het resultaat is een museum-special van Vrouw, gemaakt door TMG Natives en de reguliere redactie.

​Deze maandag ontvangen abonnees van De Telegraaf de special die volledig in het teken staat van de Nationale Museumweek, waarin ruim 400 musea hun pronkstukken in de schijnwerpers zetten.

In de speciale bijlage van Vrouw wordt aandacht besteed aan de rol van de vrouw in onze landelijke musea. In een reportage over dames van adel krijg je een indruk van het leven van door kunstenaars geportretteerde adellijke en ietwat rebelse dames. Judith Osborn vertelt hoe zij, tijdens de vorige Nationale Museumweek, stage liep in het Gevangenismuseum en daardoor op een compleet andere manier naar vrijheid is gaan kijken.

In de rubriek Blootgeven geeft Mata Hari zich bloot. Er zijn zelfs twee museumjaarkaarten te winnen door op zoek te gaan naar de gouden details in musea en deze te delen op social media onder vermelding van #OnsEchteGoud en #VrouwMagazine.

De Museumvereniging is de brancheorganisatie voor musea in Nederland. De vereniging heeft als doel zoveel mogelijk inwoners van Nederland kennis laten maken met prachtige museumcollecties door hen te prikkelen, te verrassen en te inspireren met onze kunst en ons erfgoed. Met deze speciale uitgave van Vrouw wordt de Nationale Museumweek 'op een verrassende en impactvolle manier onder de aandacht van de Nederlandse vrouw gebracht'.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken