Telegraaf maakt branded museum-special Vrouw
- Media
- 9 apr 2018 @ 00:09
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Kunst & CultuurDagbladenMediaJournalistiek
- 9 apr 2018 @ 00:09
- Redactie Media
De Museumvereniging is een samenwerking aangegaan met TMG om de Nationale Museumweek te promoten bij het brede publiek. Het resultaat is een museum-special van Vrouw, gemaakt door TMG Natives en de reguliere redactie.
Deze maandag ontvangen abonnees van De Telegraaf de special die volledig in het teken staat van de Nationale Museumweek, waarin ruim 400 musea hun pronkstukken in de schijnwerpers zetten.
In de speciale bijlage van Vrouw wordt aandacht besteed aan de rol van de vrouw in onze landelijke musea. In een reportage over dames van adel krijg je een indruk van het leven van door kunstenaars geportretteerde adellijke en ietwat rebelse dames. Judith Osborn vertelt hoe zij, tijdens de vorige Nationale Museumweek, stage liep in het Gevangenismuseum en daardoor op een compleet andere manier naar vrijheid is gaan kijken.
In de rubriek Blootgeven geeft Mata Hari zich bloot. Er zijn zelfs twee museumjaarkaarten te winnen door op zoek te gaan naar de gouden details in musea en deze te delen op social media onder vermelding van #OnsEchteGoud en #VrouwMagazine.
De Museumvereniging is de brancheorganisatie voor musea in Nederland. De vereniging heeft als doel zoveel mogelijk inwoners van Nederland kennis laten maken met prachtige museumcollecties door hen te prikkelen, te verrassen en te inspireren met onze kunst en ons erfgoed. Met deze speciale uitgave van Vrouw wordt de Nationale Museumweek 'op een verrassende en impactvolle manier onder de aandacht van de Nederlandse vrouw gebracht'.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing