Libelle Zomerweek 2018: disco en toegankelijkheid

Libelle Zomerweek 2018: disco en toegankelijkheid
  • Media
  • 3 mei 2018 @ 11:22
  • 11091 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Tijdschriften

Vanaf 21 mei viert het weekblad Libelle in Almere weer de Libelle Zomerweek. Het thema is disco met een recordpoging rolstoel-discodansen. Om te benadrukken dat Libelle er voor elke vrouw is.

Dit jaar besteedt het vrouwenmagazine op de 22e editie van de zomerweek nog meer aandacht aan mindervalide bezoekers zodat ook zij kunnen deelnemen aan alle activiteiten. Libelle Zomerweek zal feestelijk worden geopend met een recordpoging rolstoel discodansen. Op 21 mei om 12.00 uur gaat deze challenge van start en is er een speciale choreografie opgezet, zodat alle deelnemers hun disco moves kunnen laten zien. De rolstoelverenigingen dragen dit initiatief uiteraard een warm hart toe.

Dit jaar worden meer dan 83.000 Libelle-vrouwen verwacht op de zomerweek van 21 tot en met 27 mei op het Almeerderstrand. Lekker eten, standjes met de leukste producten, meer dan 16.000 workshops en artiesten zoals Lange Frans, Diggy Dex, Charly Luske en Boney M vormen onderdelen van het programma.  

Mediamerk van het jaar

Het grootste en oudste vrouwen-mediamerk – inmiddels 83 jaar - kreeg vorige week nog de Cross Mediamerk van het jaar award. De jury was vooral erg onder de indruk over hoe het merk Libelle naar digitaal is getransformeerd. Zo zegt de jury: ‘Libelle is al geruime tijd bezig met de crossmedia strategie. Het mediamerk probeert zichzelf ieder jaar opnieuw uit te vinden. In 2017 zijn er weer nieuwe stappen gezet, onder meer met de lancering van de soap. Libelle is als Cross Media Merk in 2017 tot volle wasdom gekomen. Voor Libelle was er in 2017 de uitdaging hoe alle losse activiteiten samen te brengen onder één mediamerk. Dat is zeer goed gelukt. Libelle is een solide merk, dat klaar is voor de toekomst.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken