Merijn Henfling (Linda) wordt zelfstandig media-adviseur

Merijn Henfling (Linda) wordt zelfstandig media-adviseur
  • Media
  • 3 mei 2018 @ 11:03
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • PersonaliaJournalistiekMediastrategieOnline

Merijn Henfling vertrekt bij Mood for Magazines. De chef van Lindanieuws.nl wil bedrijven strategisch gaan adviseren en begint voor zichzelf als media-adviseur.

'Per 1 juli vertrek ik bij Linda', meldt Henfling op LinkedIn. 'Een beslissing die ik met pijn in het hart heb gemaakt, maar die voelt als de enige juiste stap. Ik ga voor mezelf beginnen en wil andere organisaties helpen met hun online en social contentstrategie.'

De laatste maanden werkte Henfling aan de ontwikkeling van de nieuwe Linda-site. 'Dat deed mij beseffen ik dat ik een vrijere rol ambieer en meer strategisch aan de slag wil - als eigen baas.' 

Henfling, voorheen chef van Parool Magazine, blikt positief terug op zijn tijd bij Linda. 'Ik heb tweeënhalf jaar ontzettend veel lol gehad, met de leukste en beste collega’s die je je kunt voorstellen. Mood for Magazines heeft mij enorm veel kansen gegeven en ik heb verschrikkelijk veel geleerd. Het naderend afscheid valt me dus zwaar, maar ik verheug me er tegelijkertijd ook op mezelf als zelfstandige opnieuw uit te vinden.' 

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken