Nieuwe directie OOHA Media

Nieuwe directie OOHA Media
  • Media
  • 1 mei 2018 @ 13:25
  • 20358 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • OutdoorReclamePersonalia

De oprichters van OOHA Media treden terug uit de directie van hun eigen bedrijf. De nieuwe directie bestaat uit algemeen directeur Kim van den Broek en commercieel directeur Erik-Jan van den Berg.

Van den Berg (rechts op foto) zal eindverantwoordelijk zijn voor alle commerciële zaken en Van den Broek voor alle overige zaken. Deze directiewijziging is een logisch gevolg van de groei die het bedrijf doormaakt.

Met beide nieuwe directieleden heeft de nieuwe directie samen in totaal 36 jaar aan ervaring in de mediawereld. Voor de klanten van OOHA Media verandert er niet veel. Van den Broek en Van den Berg blijven hun vaste klanten bedienen.

OOHA Media heeft zich in enkele jaren ontwikkeld tot innovatieve partner in digitale snelwegreclame. Met negen digitale schermen in groot formaat langs snelwegen zijn zij een relevante speler in Nederland op dit gebied. Met het plaatsen van meerdere schermen in het komende jaar wil het bedrijf zijn groei continueren.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken