Nieuwe functies Seelen en De Bruijn bij IPG Mediabrands

Nieuwe functies Seelen en De Bruijn bij IPG Mediabrands
  • Media
  • 31 mei 2018 @ 10:14
  • 8283 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Personalia

IPG Mediabrands benoemt Onno Seelen tot Chief Operating Officer (COO) en Aschwin de Bruijn tot Managing Director van Magna.

Seelen wordt met deze stap eindverantwoordelijk voor alle operationele en commerciële zaken van de groep. Met een brede holistische kijk over alle kernactiviteiten heen gaat hij verder bijdragen aan de groeistrategie van de groep. Seelen maakt als COO onderdeel uit van het directieteam van IPG Mediabrands dat verder bestaat uit Diederik Breijer (CEO) en Olaf Bal (CFO).

Magna

Als gevolg van deze benoeming zal Aschwin de Bruijn per 1 juli van dit jaar als Managing Director de dagelijkse leiding van Magna op zich gaan nemen. De afgelopen jaren heeft de Bruijn zich in verschillende functies op diverse vlakken bewezen en is inmiddels een zeer ervaren manager. Hij is de afgelopen jaren nauw betrokken geweest bij de ontwikkeling van Magna. In zijn nieuwe rol blijft hij aan Seelen rapporteren.

Complexiteit

Diederik Breijer (CEO IPG Mediabrands Benelux): ‘We zien vele verschillende commerciële onderwerpen en beslissingen binnen onze groep groeien, ook aan complexiteit, en ze gaan bijna altijd in combinatie met operationele veranderingen, -samenwerkingen of -impact. Veel is gedreven door data, technologie en bijvoorbeeld onze eigen automatisering, maar ook commerciële veranderingen, belangen en deals zijn vaak leidend in deze bewegingen. De wereld is volop in beweging en wij ook. Vandaar dat wij op dergelijke complexe vraagstukken en keuzes meer focus willen aanbrengen en dit willen borgen in onze directie.’

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken