Paul Carpentier van Disney naar DFFRNT Media

Paul Carpentier van Disney naar DFFRNT Media
  • Media
  • 4 mei 2018 @ 09:29
  • 29936 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentMediaPersonaliaSalesVideo

DFFRNT Media heeft Paul Carpentier aangesteld als Head of Sales. Hij was ruim 17 jaar werkzaam bij The Walt Disney Company, lokaal als Director Media Sales & Partnerships en internationaal (EMEA) in zijn rol als Director Ad Sales Strategy.

Carpentier (43) is in deze functie verantwoordelijk voor het onderhouden van het huidige klantenportfolio en de totstandkoming van nieuwe partnerships binnen het jonge media- en technologiebedrijf in Amsterdam.

DFFRNT Media is opgericht door media-ondernemers Winston Gerschtanowitz, Bas Verhart en Taco Ketelaar. Het snel groeiende bedrijf richt zich onder meer op het ontwikkelen van digitale content en strategieën voor diverse eigen platformen en partners.

Digitale content creëren

Gerschtanowitz: 'Vanwege de snelle groei van DFFRNT Media breiden onze werkzaamheden steeds verder uit, nationaal en internationaal. Paul is met zijn jarenlange ervaring binnen de entertainment-industrie, zijn netwerk en zijn expertise in het creëren van partnerships een welkome toevoeging in ons team. Wij zijn heel blij met zijn komst.'

Carpentier: 'Vanaf de eerste kennismaking ben ik enthousiast over DFFRNT Media en de innovatieve, doeltreffende oplossingen die zij bieden aan haar partners. Ik kan niet wachten om samen met het team en onze partners digitale content te creëren.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken