Sanoma bundelt influencer-marketing in The Hub

Sanoma bundelt influencer-marketing in The Hub
  • Media
  • 22 mei 2018 @ 12:29
  • 19308 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • UitgeversBranded contentContent

Sanoma lanceert The Hub. Met dit speciale influencer-platform wil de uitgever influencers combineren met het grote bereik en de autoriteit van Sanoma-merken.

Al jarenlang focust Sanoma op creatieve en impactvolle branded content-samenwerkingen. Het label The Hub zal adverteerders uitgebreider kunnen bedienen rondom alle facetten van influencer marketing: van strategie tot concept, creatie en grootschalige distributie.

Hiervoor kunnen externe influencers worden ingezet, maar ook invloedrijke redactieleden, zoals hoofdredacteuren Hilmar Mulder van Libelle en Sara van Gorp van Kek Mama en Viva Mama. Vervolgens kan deze content worden doorgeplaatst op één of meer Sanoma-merken om extra bereik te genereren en autoriteit op te bouwen, zoals NU.nl, Margriet, Fashionchick en Viva. Tot slot kan ook worden ge(re)target. 

Intiem moment

Sara van Gorp, hoofdredacteur van Kek Mama, wordt regelmatig ingezet door The Hub: 'Wij bereiken onze fans online en in print op een heel intiem moment: als ze lekker onderuit willen genieten van mooie content. Onze doelgroep heeft een groot vertrouwen in ons en we komen heel dichtbij. Voor adverteerders geldt: in een samenwerking met Kek Mama kunnen zij ook dichtbij die doelgroep komen. Met ons enthousiasme brengen wij merken van partners op een heel natuurlijke manier over op de doelgroep. Dat scoort als een dolle.'

Elise Kop, productmanager Influencer Marketing bij Sanoma: 'The Hub werkt met een uitgebreide pool aan creatieve bloggers, redacteuren, Instagrammers, YouTubers en andere influencers, waardoor elk mogelijk onderwerp en elke leeftijdscategorie wordt gecoverd. Wij helpen adverteerders met het bedenken van een creatieve insteek voor authentieke content, vervolgens brengen we ze in contact met relevante creators voor de beste match. Werk je al samen met vaste influencers? Dan helpen wij je met het vergroten van het bereik. Zo hebben we al succesvolle crossmediale samenwerkingen gehad met onder andere Unilever, Heineken, l’Oréal, Rijksoverheid en VSM.'




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken