Sanoma bundelt influencer-marketing in The Hub
- Media
- 22 mei 2018 @ 12:29
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - UitgeversBranded contentContent
- 22 mei 2018 @ 12:29
- Redactie Media
Sanoma lanceert The Hub. Met dit speciale influencer-platform wil de uitgever influencers combineren met het grote bereik en de autoriteit van Sanoma-merken.
Al jarenlang focust Sanoma op creatieve en impactvolle branded content-samenwerkingen. Het label The Hub zal adverteerders uitgebreider kunnen bedienen rondom alle facetten van influencer marketing: van strategie tot concept, creatie en grootschalige distributie.
Hiervoor kunnen externe influencers worden ingezet, maar ook invloedrijke redactieleden, zoals hoofdredacteuren Hilmar Mulder van Libelle en Sara van Gorp van Kek Mama en Viva Mama. Vervolgens kan deze content worden doorgeplaatst op één of meer Sanoma-merken om extra bereik te genereren en autoriteit op te bouwen, zoals NU.nl, Margriet, Fashionchick en Viva. Tot slot kan ook worden ge(re)target.
Intiem moment
Sara van Gorp, hoofdredacteur van Kek Mama, wordt regelmatig ingezet door The Hub: 'Wij bereiken onze fans online en in print op een heel intiem moment: als ze lekker onderuit willen genieten van mooie content. Onze doelgroep heeft een groot vertrouwen in ons en we komen heel dichtbij. Voor adverteerders geldt: in een samenwerking met Kek Mama kunnen zij ook dichtbij die doelgroep komen. Met ons enthousiasme brengen wij merken van partners op een heel natuurlijke manier over op de doelgroep. Dat scoort als een dolle.'
Elise Kop, productmanager Influencer Marketing bij Sanoma: 'The Hub werkt met een uitgebreide pool aan creatieve bloggers, redacteuren, Instagrammers, YouTubers en andere influencers, waardoor elk mogelijk onderwerp en elke leeftijdscategorie wordt gecoverd. Wij helpen adverteerders met het bedenken van een creatieve insteek voor authentieke content, vervolgens brengen we ze in contact met relevante creators voor de beste match. Werk je al samen met vaste influencers? Dan helpen wij je met het vergroten van het bereik. Zo hebben we al succesvolle crossmediale samenwerkingen gehad met onder andere Unilever, Heineken, l’Oréal, Rijksoverheid en VSM.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing