Dirk-Jan Verhoef sales director Beyond Outdoor

Dirk-Jan Verhoef sales director Beyond Outdoor
  • Media
  • 5 jun 2018 @ 10:26
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Outdoor

Dirk-Jan Verhoef is de nieuwe salesdirecteur bij Beyond Outdoor. Verhoef geeft in zijn nieuwe functie leiding aan het salesteam.

Eerder is Verhoef onder andere werkzaam geweest bij Sanoma Media, de Transwebgroup en Ngage Media. Verhoef: ‘Na een afwezigheid van 1,5 jaar in de digital out of home begon het toch weer te kriebelen. Vanaf 7 mei ben ik officieel van start gegaan. Out of home is het enige traditionele mediumtype dat de laatste jaren groei laat zien, zeker als je kijkt naar het aandeel van digital. Ook groeit het aantal programmatic ingekochte campagnes snel en worden de budgetten steeds groter. Een ontwikkeling waarmee we in Nederland voorlopen ten opzichte van andere landen. Nu steeds meer adverteerders de voordelen van DOOH in beginnen te zien zal deze trend zich ook de komende jaren verder doorzetten.’

Stap

Met de aanstelling van Verhoef zet de digital out of home exploitant een volgende stap naar een veelbelovende toekomst. Danny Tournier, founder van Beyond Outdoor: ‘We zijn inmiddels bijna 3 jaar onderweg met Beyond. In 2017 hebben we vol ingezet op de uitbreiding van ons digitale netwerk. Dit jaar valt alles op zijn plaats. We groeien in een ongelofelijk tempo van zes naar 14 locaties en claimen een prominent marktaandeel. De exponentiële groei van ons netwerk vraagt ook om een uitbreiding en verdere professionalisering van de organisatie. Met het aanstellen van Dirk-Jan leggen we hiervoor de basis.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken