Hillenaar Outdoor groeit in Diemen en Den Bosch

Hillenaar Outdoor groeit in Diemen en Den Bosch
  • Media
  • 25 jun 2018 @ 10:20
  • 20655 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ReclameOutdoorDigitaal

Hillenaar Outdoor breidt uit. Het bedrijf is vanaf 1 augustus eigenaar van veertien nieuwe digitale panelen verspreid over Diemen en Den Bosch. 'Innovatie is belangrijk, dus breiden wij ons digitale netwerk uit.'

'Deze moderne eyecatchers worden strategisch langs drukbezochte wegen geplaatst. Het is een belangrijke uitbreiding van ons netwerk', zegt CEO Jeroen Hillenaar. 'De vraag naar Digital Out of Home groeit fors binnen de OOH-markt. Onze digitale schermen bieden adverteerders meer advertentiemogelijkheden, waardoor campagnes nóg breder ingezet kunnen worden.'

De uitbreiding bevat een viertal nieuwe Digitale City Abri’s in Diemen en tien extra grote digitale panelen van 4 m2 in Den Bosch, vertelt Hillenaar. 'Met deze digitale innovaties zijn wij in staat om OOH campagnes digitaal te plannen en te optimaliseren. Dit doen we op basis van realtime campagne data, wat adverteren op basis van dayparting, temperatuur en actualiteit mogelijk maakt. Daarbij maken we doelgroepen geografisch inzichtelijk, waardoor adverteerders gericht kunnen adverteren.'

Groei van digitaal netwerk

Hillenaar Outdoor groeit hard. 'We beschikken over een groot netwerk met een sterk bereik. Onze focus ligt nu voornamelijk op de uitbreiding van ons digitale netwerk. Uitbreiden in het zuiden van het land stond al langer op het verlanglijstje. Den Bosch was een logische vervolgstap na de introductie later dit jaar van een totaal nieuwe Digitale Reclamemast in Breda. De komende tijd zullen er meer uitbreidingen volgen.'

Hillenaar Outdoor is een snel groeiende out-of-home exploitant. 'De basis van ons sterke netwerk ligt in de Randstad. Vanuit dit punt breiden we uit door heel Nederland', zegt Hillenaar, die het belang van innovatie benadrukt. 'Digitalisering is een belangrijk speerpunt. Naast bijna duizend traditionele abri’s en billboards in onder meer Zuid-Holland en Utrecht, hebben we er veel nieuwe digitale media bij.'

Ook voor jongeren heeft Hillenaar Outdoor een speciaal netwerk, Tenq. Dit netwerk bestaat uit een netwerk met 250 digitale schermen op middelbare scholen. Maatwerk is altijd het uitgangspunt. 'Service en flexibiliteit staan bij ons hoog in het vaandel. We doen er alles aan om samen met de adverteerder succesvolle campagnes te realiseren. Voor zowel landelijke, als regionale adverteerders.' 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken