Reshift koopt vergelijker BesteProduct

Reshift koopt vergelijker BesteProduct
  • Media
  • 21 jun 2018 @ 09:40
  • 24344 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlineWebsitePrijs

Het Haarlemse mediabedrijf Reshift, eigenaar van Kieskeurig.nl, heeft consumenten-website BesteProduct.nl overgenomen. Reshift wil de al bestaande samenwerking tussen de consumentenwebsites uitbreiden om consumenten nog beter te helpen.

Paul Molenaar, directeur van Reshift: 'BesteProduct.nl is net als Kieskeurig.nl een vergelijker maar helpt consumenten op een andere manier met veel eigen testen en informatie. Kieskeurig.nl levert onafhankelijke en gecontroleerde gebruikersreviews. Met de combinatie van die twee sterke proposities kunnen we consumenten nog beter helpen bij, niet alleen waar je producten koopt, maar vooral ook welk product. BesteProduct.nl blijft als merk bestaan en behoudt haar gekozen koers.'

'Belofte beter waarmaken'

Niels Willems, oprichter en mede-eigenaar van BesteProduct.nl, ziet in de overname door Reshift nieuwe kansen voor de site die in 2006 het levenslicht zag. 'Reshift heeft sinds de overname grote stappen gezet met Kieskeurig.nl. BesteProduct.nl kan zich verder ontwikkelen met kennis en specialisten van Reshift. Consumenten zien bij de aanschaf van witgoed, telefoons, televisies en huishoudelijke apparaten vaak door de bomen het bos niet meer. Onder de vleugels van Kieskeurig.nl kunnen we onze belofte, dat we kiezen makkelijker maken, nog beter waarmaken.'

Willems blijft verbonden aan BesteProduct.nl. Reshift neemt ook alle medewerkers over van het Arnhemse bedrijf.

De testen van BesteProduct.nl zijn onder meer wekelijks te zien in kranten van uitgeverij De Persgroep Nederland, waaronder het AD, Eindhovens Dagblad en De Gelderlander. Naast Kieskeurig.nl bereikt uitgeverij Reshift maandelijks meer dan acht miljoen mensen met merken als Computer!Totaal, Computer Idee, InsideGamer, PCM en Zoom.nl.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken