GTST trapt seizoen af in bioscoop
- Media
- 12 jul 2018 @ 10:33
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ActivatieTelevisieproductieBioscoopTelevisie
- 12 jul 2018 @ 10:33
- Redactie Media
Goede Tijden, Slechte Tijden gaat de bioscoop in. Voor het eerst organiseren RTL en EndemolShine in samenwerking met bioscoopketen Vue op donderdag 30 augustus de feestelijke seizoenspremière van de populaire tv-serie.
Diehard GTST-kijkers die niet willen wachten tot de start van het nieuwe seizoen kunnen op vijftien locaties van Vue als eerste in Nederland drie nieuwe afleveringen op het grote doek zien. Wat zijn de gevolgen van de doortrapte plannen van Loes en keert iedereen heelhuids terug na de bloedstollende zomercliffhanger? Bovendien geeft GTST in alle vijftien vestigingen van Vue een figurantenrol weg. Tickets voor de seizoenspremière zijn vanaf nu verkrijgbaar.
Via Vuecinemas.nl/gtst kunnen GTST-fans een plek bemachtigen. Voor de snelle beslissers zijn er Early Bird-tickets voor 7,50 euro, de reguliere ticketprijs is 9 euro. Bij binnenkomst ontvangen bezoekers een welkomstdrankje en popcorn. In de volgende vestigingen is de seizoenspremière te zien: Alkmaar, Amersfoort, Apeldoorn, Den Bosch, Eindhoven, Hoogeveen, Hoogezand, Hoorn, Kerkrade, Vlaardingen, Nijmegen, Doetinchem, Deventer, Purmerend en Hilversum.
Goed om te weten voor de meest fatatieke fans: in Vue Hilversum wordt de feestelijke seizoenspremière in de Dolby Cinema zaal afgetrapt met en bijgewoond door enkele castleden. Zoals de fan gewend is start het programma om 20.00 uur.
Vue is de tweede bioscoopketen van Nederland met maar liefst 21 vestigingen. Het is de missie van Vue om de beste content te leveren in de beste omgeving met de beste technologie en continu te groeien en innoveren. Zo speelt Vue in op de veranderende bioscoopmarkt door de focus te leggen op de wensen van de bezoeker en de optimale filmbeleving centraal te stellen.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing