Met Mona naar de bioscoop

Met Mona naar de bioscoop
  • Media
  • 20 jul 2018 @ 08:47
  • 9406 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Bioscoop

Bioscoopketen Vue gaat een samenwerking met toetjesmerk Mona aan. Consumenten kunnen bij aankoop van Mona-vla en -pudding 40 procent korting krijgen op een bioscoopkaartje van Vue. De actie staat op zo’n 23 miljoen verpakkingen van Mona.

Vue maakt sinds twee jaar gebruik van Eurosparen, het loyalty-programma van Mona en de andere merken van FrieslandCampina; Campina, Optimel, Mona, Chocomel, Milner, Friesche vlag en Vifit. Via unieke codes op de verpakkingen spaart de consument voor bioscooptickets in een van de 21 Vue vestigingen.

Vue timmert hard aan de weg deze zomer; eerder deze maand werd al bekend dat het nieuwe seizoen van de soap GTST aftrapt in de bioscoopketen.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken