Remko Peters commercieel directeur TradeCast TV

Remko Peters commercieel directeur TradeCast TV
  • Media
  • 31 jul 2018 @ 00:16
  • 19847 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaOnlinePersonaliaVideo

Remko Peters is de nieuwe commercieel directeur van TradeCast TV. Hij is verantwoordelijk voor de commerciële strategie van het Zwolse technologiebedrijf, dat videoplatformen wereldwijd uitrolt.

Yillmaz Schoen, oprichter en CEO van TradeCast TV: 'Remko’s indrukwekkende staat van dienst, internationale ervaring en omvangrijke netwerk maken hem de aangewezen persoon om TradeCast  wereldwijd naar een volgend niveau te tillen.'

Peters maakt de overstap van Ouwehands Dierenpark in Rhenen, waar hij marketingdirecteur was. Hij droeg daar sinds 2003 de verantwoordelijkheid voor alle marketing- en commerciële uitingen. Peters is tegelijkertijd actief als filmproducent, scenarioschrijver, regisseur en producent van tv-series en speelfilms. Ook was hij managing partner van muziekstudio The Record Plant in Los Angeles, Californië.

Controle over content

Peters, in zijn nieuwe rol als CCO van TradeCast TV: 'Mijn doelstelling is om samen met het zeer ambitieuze team dit unieke merk wereldwijd uit te rollen. Iedereen, waar ook ter wereld, kan met deze technologie eenvoudig een eigen, volledig onafhankelijk tv-station opzetten. Alleen op deze manier worden de inkomsten rechtvaardig verdeeld onder de makers van content. Zo krijgen uitgevers, merken en bedrijven weer zelf de controle over content, waardecreatie en gebruikersdata. Gelijktijdig weten adverteerders exact wie wat kijkt, wanneer, op welk apparaat en hoe lang.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken