Radio luistercijfers: 538 terug aan kop

Radio luistercijfers: 538 terug aan kop
  • Media
  • 28 aug 2018 @ 10:08
  • 9317 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • LuistercijfersRadioBereik

De luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek over de periode juni-juli 2018 zijn bekendgemaakt. NP0 Radio 2, vorige periode aanvoerder van de lijst, schuift een plekje op en staat de troon af aan Radio 538. Qmusic moet het met een derde plek doen.

Radio 538 stond precies aan jaar geleden ook aan kop, met een marktaandeel van 13,2 (nu 12,0). Verder is NPO Radio 1 flink gestegen, van een marktaandeel van 7,5 naar 8,1 in deze periode. De gemiddelde luistertijd is in de periode juni-juli 2 uur en 24 minuten per dag.

De rapportage is gebaseerd op een landelijk representatieve steekproef van 7.045 respondenten van tien jaar en ouder. Het onderzoek wordt uitgevoerd in opdracht van Stichting Nationaal Luister Onderzoek. Ga voor meer informatie naar de website.

 

 
Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken