Radio luistercijfers: 538 terug aan kop
- Media
- 28 aug 2018 @ 10:08
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - LuistercijfersRadioBereik
- 28 aug 2018 @ 10:08
- Lucas Boon
De luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek over de periode juni-juli 2018 zijn bekendgemaakt. NP0 Radio 2, vorige periode aanvoerder van de lijst, schuift een plekje op en staat de troon af aan Radio 538. Qmusic moet het met een derde plek doen.
Radio 538 stond precies aan jaar geleden ook aan kop, met een marktaandeel van 13,2 (nu 12,0). Verder is NPO Radio 1 flink gestegen, van een marktaandeel van 7,5 naar 8,1 in deze periode. De gemiddelde luistertijd is in de periode juni-juli 2 uur en 24 minuten per dag.
De rapportage is gebaseerd op een landelijk representatieve steekproef van 7.045 respondenten van tien jaar en ouder. Het onderzoek wordt uitgevoerd in opdracht van Stichting Nationaal Luister Onderzoek. Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing