Van Briemen head of trading Dentsu Aegis
- Media
- 28 aug 2018 @ 10:43
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Personalia
- 28 aug 2018 @ 10:43
- Redactie MarketingTribune
Ronnie van Briemen is per 1 augustus 2018 benoemd tot Head of Trading binnen Amplifi, onderdeel van Dentsu Aegis Network. Tevens wordt hij lid van het new business team van Dentsu Aegis Network.
Van Briemen was hiervoor al ruim tien jaar werkzaam voor mediabureau Carat. Hij was toen ook al verantwoordelijk voor new business activiteiten. Van Briemen over zijn nieuwe functie: ‘In de afgelopen 11 jaar heb ik binnen mediabureau Carat diverse rollen vervuld op het gebied van mediaplanning, strategie, new business en commercie. Hierdoor heb ik een breed kennisniveau ontwikkeld. Mijn doelstelling is om bestaande samenwerkingen te intensiveren en om op zoek te gaan naar nieuwe samenwerkingen.’
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: discussiedansjes, Brazilian...
- Hornbach pioniert met 4DX-bioscoopcommercial, 3D OOH en...
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- [column] Talpa en ViaplayTV samen naar de finish maar...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
Laatste Nieuws
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing