Gabrielle de Jong topvrouw bij Bindinc

  • Media
  • 18 sep 2018 @ 12:08
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TijdschriftenUitgeversPersonalia

Gabrielle de Jong volgt in oktober Barent Momma op als algemeen directeur van Bindinc, het bedrijf dat onder meer de programmagidsen van AvroTros en KRO-NCRV uitgeeft. Momma wordt topman bij The Learning Network.

Al sinds 2010 is Gabrielle de Jong werkzaam bij Bindinc, aanvankelijk als hoofdredacteur/uitgever, later als managing publisher. Ze had al zitting in het managementteam van het bedrijf.

Voorheen was De Jong marketingmanager en uitgever van Adformatie, toen die vaktitel nog eigendom was van Wolters Kluwer. De Jong begon haar carrière bij (toen nog) NieuwsTribune. Ze is geschoold aan de UvA, Harvard en Tias.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken