Mediamerk LINDA. blaast 15 kaarsjes uit

Mediamerk LINDA. blaast 15 kaarsjes uit
  • Media
  • 24 sep 2018 @ 10:38
  • 7632 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Tijdschriften

LINDA. viert haar 15e verjaardag op een hilarische en heel blonde manier: 14 mannelijke BN-ers waar Linda de Mol veel mee samenwerkt sieren samen met haar de cover van het jubileumnummer.

In het najaar van 2003 kwam de allereerste LINDA. uit. Vijftien jaar later ligt, aanstaande woensdag 26 september, het jubileumnummer in de winkel. Met niet één, maar veertien Linda ‘look-a-likes’ op de cover waaronder Paul de Leeuw, Viggo Waas, Martijn Krabbe, Beau van Erven Dorens, Ruben Nicolai en Peter Heerschop. LINDA. is de laatste jaren uitgegroeid tot een mediamerk. Met naast de maandelijkse themanummers, mode- en woonspecials, jaarlijks zes keer LINDA.meiden, het spraakmakende L’HOMO. en LINDA.man. Met LINDAnieuws.nl, LINDA.het bureau (het reclamebureau van de makers van LINDA.), LINDA.tv en LINDA.foundation. Vijftien jaar LINDA. wordt ook gevierd op het LINDA.festival, dat plaatsvindt op 29 en 30 september in Zaandam. 

Iedereen is LINDA.

De helft van alle vrouwen in Nederland komt weleens in contact met LINDA..* LINDA. begrijpt waar leuke vrouwen in Nederland behoefte aan hebben en weet ze ook te verrassen, daarbij schuwt zij geen enkel taboe. Mede door de lezeressen is het magazine inmiddels uitgegroeid tot een groot vrouwen-mediabedrijf. Daarom staat Linda de Mol op de cover van het jubileumnummer, voor de 171e keer, nu samen met 14 bekende mannelijke vrienden en collega’s. Allemaal met iconisch Linda kapsel.

Jubileumnummer

De inhoud van het nummer is zoals van LINDA. verwacht mag worden: vertrouwd, verrassend, spraakmakend en vol zelfspot. De mannen van de cover praten over hun vriendschap met Linda en verklappen wat men nog niet weet van haar. In het grote interview cabaretière Brigitte Kaandorp en de Nederlandse journalist, en correspondent in Iran, Thomas Erdbrink. BN’ers die door elkaar gehaald worden vertellen hierover. Een interview met Daisy van der Weijden, die laat weten wat voor grote impact de zwemtocht van haar man had op hun gezin. Peter Pannekoek roast LINDA. Er komen mensen aan het woord die het LINDA.-logo hebben gebruikt. Actrice en tv-presentatrice Yolanthe Sneijder-Cabau showt, voor het eerst samen met zoontje Xess, de laatste mode. Hoofdredacteur van LINDA., Jildou van der Bijl, staat in de rubriek Beauty & Brains en natuurlijk wordt er teruggekeken op favoriete LINDA. covers van de afgelopen 15 jaar.

LINDA. voor Linda’s

Ter ere van het 15-jarig bestaan, zijn er speciale acties: naamgenoten kunnen, op vertoon van hun ID, gratis het jubileumnummer ophalen bij één van de Primera vestigingen. Bovendien wordt er een droomreis weggeven voor 15 personen naar Kenia (in samenwerking met TUI). En er zijn speciale LINDA. 15 jaar GIFs ontworpen die door iedereen op Instagram gebruikt kunnen worden. Met het gebruik hiervan valt een abonnement voor de komende 15 jaar op LINDA.magazine te winnen. Het weekend van 29 en 30 september wordt twee dagen feest op LINDA.festival. Met Ali B, de Edwin Evers Band, met zesduizend vrouwen een dans instuderen onder leiding van danser Juvat Westendorp tot vagina’s breien of praten over de liefde met Corine Koole in de Tuin der Lusten, shoppen op de vintagemarkt waar Bekende Nederlanders hun kleding verkopen en luisteren naar Linda de Mol die samen met journaliste Antoinnette Scheulderman terugkijkt op ontroerende en grappige momenten uit de LINDA.-geschiedenis.





Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken