Beau grote winnaar bij Televizier-Ring
- Media
- 12 okt 2018 @ 01:08
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MakersTelevisieAwardsContent
- 12 okt 2018 @ 01:08
- Redactie Media
Het programma 'Beau Five Days Inside' van RTL4 heeft de Gouden Televizier-Ring gewonnen. RTL-boegbeeld Beau van Erven Dorens werd bovendien uitgeroepen tot beste presentator.
'Beau Five Days Inside' won overtuigend: het programma kreeg 52 procent van de stemmen en liet daarmee 'De Luizenmoeder' en 'Expeditie Robinson' achter zich.
In het programma bezoekt Van Erven Dorens verschillende instellingen in Nederland, zoals een brandwondencentrum, een tbs-kliniek, een hospice en een bejaardentehuis voor verslaafden. Hij zat daar per instelling vijf dagen, om erachter te komen hoe het is om daar te wonen. Van Erven Dorens werd overdag gefilmd, 's avonds en 's nachts schoot hij zelf beelden.
Beste presentatoren en acteurs
Behalve Van Erven Dorens won ook de onvermijdelijke Chantal Janzen de Zilveren Televizier-Ster voor beste presentatrice - haar vierde alweer. Ze won de prijs ten koste van Eva Jinek (KRO-NCRV) en Geraldine Kemper (BNNVARA). Van Ervens Dorens versloeg zijn RTL-collega's Humberto Tan en Johnny de Mol.
Ilse Warringa, bekend als Juf Ank in 'De Luizenmoeder', kreeg de Zilveren Televizier-Ster voor beste acteur/actrice. Vorige week won ze ook al een Gouden Kalf.
Talent, jeugd en digitaal
De Televizier Talent Award ging naar RTL-presentator Kaj Gorgels. Hij versloeg voormalig politiewoordvoerster Ellie Lust en Nienke Plas, die bij RTL het programma 'Zon, zuipen, ziekenhuis' presenteerde.
Het programma 'De Eindmusical' van AvroTros won de Gouden Stuiver voor beste jeugdprogramma. 'Wie is de Mol?!' kreeg de Digital Impact Award, een prijs voor programma's die ook online kijkers goed weten te bereiken.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing