Miluska van 't Lam leidt Harper's Bazaar
- Media
- 15 okt 2018 @ 00:02
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MakersPersonaliaJournalistiekTijdschriften
- 15 okt 2018 @ 00:02
- Jeroen Mirck
Miluska van ’t Lam is de nieuwe hoofdredacteur van Harper’s Bazaar Nederland. Ze leidde de afgelopen vijf jaar het tijdschrift Residence.
De benoeming van Van 't Lam is vrijdag bekendgemaakt door Luc van Os (CEO Hearst Magazines Netherlands) en Marscha Krouwel (Publishing Group Director Women Brands).
Van ’t Lam was onder andere hoofdredacteur van Residence in de periode 2013 tot en met 2018. Onder haar leiding groeide het magazine uit tot een onderscheidend merk in het hogere segment, met online extensies, events en deals met verschillende merken. Van ’t Lam studeerde Communicatiekunde aan de Universiteit Utrecht, runde haar eigen tekst- en adviesbureau en werkte voor opdrachtgevers in diverse branches.
Iconisch magazine
Eefke Hendrix, uitgever van Harper's Bazaar: ‘Ik kijk ernaar uit om samen met Miluska het merk Harper’s Bazaar nog verder uit te bouwen. Naast het iconische magazine zal de focus ook zeker liggen op het verder ontwikkelen van de Harper's Bazaar Network Academy in samenwerking met BrandedU en talloze andere initiatieven die appelleren aan de redactionele pijlers van Harper’s Bazaar’.
Miluska van ’t Lam: ‘Harper’s Bazaar is een waar icoon. De liefde waarmee het magazine wordt gemaakt, is voelbaar op elke pagina. Ik kijk ernaar uit om deze internationale titel in Nederland, samen met het talentvolle team, verder te laten uitgroeien tot een iconisch merk. Een merk dat de moderne, stijlvolle, intelligente vrouw van elke leeftijd inspireert op de gebieden die haar verschijning, zelfbewustzijn en ontwikkeling versterken: mode, beauty, kunst, carrière, interieur en reizen. Juist in deze tijd, waarin de vrouw zichzelf nog meer zichtbaar mag maken. Sterker nog, móét maken.’
Harper’s Bazaar, in 1867 opgericht in New York, heeft ruim 12 miljoen lezers in 47 landen en is sinds 2014 actief op de Nederlandse markt.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing