Miluska van 't Lam leidt Harper's Bazaar

Miluska van 't Lam leidt Harper's Bazaar
  • Media
  • 15 okt 2018 @ 00:02
  • 10820 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MakersPersonaliaJournalistiekTijdschriften

Miluska van ’t Lam is de nieuwe hoofdredacteur van Harper’s Bazaar Nederland. Ze leidde de afgelopen vijf jaar het tijdschrift Residence.

De benoeming van Van 't Lam is vrijdag bekendgemaakt door Luc van Os (CEO Hearst Magazines Netherlands) en Marscha Krouwel (Publishing Group Director Women Brands). 

Van ’t Lam was onder andere hoofdredacteur van Residence in de periode 2013 tot en met 2018. Onder haar leiding groeide het magazine uit tot een onderscheidend merk in het hogere segment, met online extensies, events en deals met verschillende merken. Van ’t Lam studeerde Communicatiekunde aan de Universiteit Utrecht, runde haar eigen tekst- en adviesbureau en werkte voor opdrachtgevers in diverse branches. 

Iconisch magazine

Eefke Hendrix, uitgever van Harper's Bazaar: ‘Ik kijk ernaar uit om samen met Miluska het merk Harper’s Bazaar nog verder uit te bouwen. Naast het iconische magazine zal de focus ook zeker liggen op het verder ontwikkelen van de Harper's Bazaar Network Academy in samenwerking met BrandedU en talloze andere initiatieven die appelleren aan de redactionele pijlers van Harper’s Bazaar’.

Miluska van ’t Lam: ‘Harper’s Bazaar is een waar icoon. De liefde waarmee het magazine wordt gemaakt, is voelbaar op elke pagina. Ik kijk ernaar uit om deze internationale titel in Nederland, samen met het talentvolle team, verder te laten uitgroeien tot een iconisch merk. Een merk dat de moderne, stijlvolle, intelligente vrouw van elke leeftijd inspireert op de gebieden die haar verschijning, zelfbewustzijn en ontwikkeling versterken: mode, beauty, kunst, carrière, interieur en reizen. Juist in deze tijd, waarin de vrouw zichzelf nog meer zichtbaar mag maken. Sterker nog, móét maken.’ 

Harper’s Bazaar, in 1867 opgericht in New York, heeft ruim 12 miljoen lezers in 47 landen en is sinds 2014 actief op de Nederlandse markt.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken