Ook Exterion Media stopt met bureaucommissie

- Media
- 23 okt 2018 @ 18:13
- 32148 x gelezen
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OutdoorReclameMediastrategie
- 23 okt 2018 @ 18:13
- 32148 x gelezen
- Redactie Media
Bureaucommissie lijkt een aflopende zaak. In navolging van tv- en radio-exploitanten zet ook buitenreclame-exploitant Exterion Media de stap om de vijftien procent bureaucommissie af te schaffen.
De buitenreclame-exploitant heeft besloten om per 1 januari 2019 de bureaucommissie af te schaffen. Hiertoe is besloten om zo veel mogelijk eenheid te behouden in de mediabranche. Exterion Media verwacht dat ook andere buitenreclame-exploitanten snel zullen volgen.
'De vijftien procent bureaucommissie heeft voor vrijwel de gehele mediabranche haar betekenis al langere tijd verloren', zegt Eric Kip, managing director van Exterion Media. 'Daarom is het goed dat, in navolging van de digitale media, nu ook radio en tv deze stappen hebben gezet. Als buitenreclame-exploitant nemen wij ook onze verantwoordelijkheid door de bureaucommissie af te schaffen.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Online Radio Award voor Kink,... 20-05-2022
- [onderzoek] Ruim helft Nederlanders... 17-05-2022
- Omzet New Skool Media gegroeid in 202116-05-2022
- KRO-NCRV lanceert campagne tegen... 16-05-2022
- Econoom Kees de Kort verlaat BNR na... 13-05-2022
- Streamingdienst voor bedrijven... 11-05-2022
MarketingTribune Events
- 7jun 2022
Shopping Awards
- 16jun 2022
NIMA Marketing Day
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 6okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 8nov 2022
Social Service Congres