Ook Exterion Media stopt met bureaucommissie

  • Media
  • 23 okt 2018 @ 18:13
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • OutdoorReclameMediastrategie

Bureaucommissie lijkt een aflopende zaak. In navolging van tv- en radio-exploitanten zet ook buitenreclame-exploitant Exterion Media de stap om de vijftien procent bureaucommissie af te schaffen.

De buitenreclame-exploitant heeft besloten om per 1 januari 2019 de bureaucommissie af te schaffen. Hiertoe is besloten om zo veel mogelijk eenheid te behouden in de mediabranche. Exterion Media verwacht dat ook andere buitenreclame-exploitanten snel zullen volgen.

'De vijftien procent bureaucommissie heeft voor vrijwel de gehele mediabranche haar betekenis al langere tijd verloren', zegt Eric Kip, managing director van Exterion Media. 'Daarom is het goed dat, in navolging van de digitale media, nu ook radio en tv deze stappen hebben gezet. Als buitenreclame-exploitant nemen wij ook onze verantwoordelijkheid door de bureaucommissie af te schaffen.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken