Ook TMG stopt met online bureaukorting
- Media
- 12 okt 2018 @ 09:42
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ReclameDigitaalUitgevers
- 12 okt 2018 @ 09:42
- Jeroen Mirck
Na De Persgroep stopt ook Telegraaf Media Groep per 1 januari 2019 met het toepassen van bureaucommissie voor alle online diensten. De vraag is nu wanneer andere uitgevers volgen.
Na de tv-wereld, waar Ster vorig jaar startte met het schrappen van bureaucommissies (onlangs gevolgd door RTL en Talpa), lijken nu ook de printmedia langzaamaan deze kortingen aan banden te leggen. Vorige week hakte De Persgroep al de knoop door om te stoppen met digitale bureaucommissie van 15 procent.
TMG volgt nu dit voorbeeld. Hiermee wordt adverteerders en mediabureaus eenduidigheid geboden in de kosten van digitale media, aldus TMG.
'We merken de sterke behoefte hieraan van adverteerders en mediabureaus', zegt commercieel directeur Harm van Veldhuizen van TMG. 'Met deze maatregel willen we de vergelijkbaarheid in de markt voor digitale advertentie proposities bevorderen. De gevolgen van deze verandering worden uiteraard in goed overleg afgestemd met onze klanten.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- NMO publiceert Mediatrends 2023
Laatste Nieuws
- NMO publiceert Mediatrends 202319-03-2024
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing