Mireille van Ark in hoofdredactie BNR
- Media
- 20 nov 2018 @ 09:38
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - RadioPersonalia
- 20 nov 2018 @ 09:38
- Jeroen Mirck
Mireille van Ark start vanaf januari 2019 als adjunct-hoofdredacteur van BNR Nieuwsradio. Ze werkt al bijna vijf jaar voor BNR, als eindredacteur en het laatste jaar als chef Specials en On Demand.
Hoofdredacteur Sjors Fröhlich: 'Ik ben enorm blij met deze benoeming. Mireille is hét voorbeeld van de nieuwe, jonge leiders in Nederland: koel in het hoofd, warm in het hart. De innovatiedrang van BNR met podcast en Smart Radio is voor een groot deel op het conto van Mireille te schrijven. Daar heeft ze als Chef On Demand een beslissende rol in gespeeld.'
Mireille van Ark (41) werkte eerder als samensteller en eindredacteur bij de NCRV-radio. 'Ik ben heel blij mijn carrière bij BNR te kunnen vervolgen. Het is een geweldig bedrijf dat alleen maar vooruit denkt. De innovatie op audio-gebied staat bij BNR bovenaan de agenda en dat spreekt me aan. Bovendien werken hier gewoon de leukste mensen.'
BNR Nieuwsradio is dé nationale zakelijke zender en houdt ondernemend Nederland 24 uur per dag op de hoogte van al het nieuws. Live en on demand, via de radio en via podcasts.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing