MullenLowe Alfred wint The Pitch van Persgroep en ADCN
- Media
- 9 nov 2018 @ 09:47
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CreatiePitchesDagbladenReclamePrint
- 9 nov 2018 @ 09:47
- Jeroen Mirck
De Persgroep en ADCN hebben voor de tweede keer de creatieve wereld uitgedaagd om een gouden idee voor een eigen klant te pitchen en kans te maken om hun campagnevoorstel werkelijkheid te laten worden bij de Persgroep. De winnaar is MullenLowe Alfred die met een pitch van Beter Horen de jury wist te overtuigen.
De vakjury van The Pitch, bestaande uit; David Snellenberg (Founder/ECD, Dawn), Thecla Schaeffer (CMO, Accell Group & Board member, ADCN), Lauren van der Heijden (Directeur Corporate Sales, de Persgroep), Ronald Ockhuysen (Hoofdredacteur, Het Parool) en Cécile Narinx (Redactie, de Volkskrant) nomineerden Being There met HandicapNL, Boomerang Agency met Amnesty International en MullenLowe Alfred met Beter Horen uit tientallen inzendingen. Na de live pitch van deze drie finalisten, werd de cheque door de Persgroep overhandigd aan MullenLowe Alfred en Beter Horen.
Lauren van der Heijden, Directeur Corporate Sales, de Persgroep: ‘Dit jaar waren er veel originele en uiteenlopende cases ingezonden, het merendeel met een focus op de sociale impact. Wij hebben de cases beoordeeld aan de hand van de originaliteit, kwaliteit en relevantie van het creatieve idee, het potentieel van de impact en de mediastrategie van de case, dus in hoeverre er creatief gebruik is gemaakt van de media van de Persgroep. Het was een lastige keuze, maar deze winnaar heeft voor het concept dat zij bedacht hebben de media van de Persgroep op zo’n goede wijze ingezet dat we Beter Horen tot de winnaar hebben uitgeroepen.’
Michel Kriathow, Marketing manager, Beter Horen: ‘Wij zijn heel blij met de winst van The Pitch. Samen met MullenLowe Alfred kunnen we met de deze prijs ook echt op een positieve manier de noodzaak van het beschermen van je oren onder de aandacht brengen van een groot publiek. Ons concept ‘Enjoy 2039’ is gevormd rondom de inzet van Nederlandse artiesten, we gaan nu keihard aan de slag om de juiste ambassadeurs te vinden en de campagne een succes te maken.’
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- NMO publiceert Mediatrends 2023
Laatste Nieuws
- Warc Media 100: 'Gebruik van... 19-03-2024
- NMO publiceert Mediatrends 202319-03-2024
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing