TNW breidt uit met COO Myrthe van der Erve

TNW breidt uit met COO Myrthe van der Erve
  • Media
  • 1 nov 2018 @ 22:32
  • 15128 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • OnlineInnovatiePersonaliaEvenementCommunity

The Next Web breidt de eigen leiding uit met Myrthe van der Erve als Chief Operations Officer. De organisator van tech-events beleeft een fase van groei.

De directie van TNW bestaat nu nog uit Boris Veldhuijzen van Zanten (CEO), Patrick de Laive (Chief Product) en Robert Jan de Laive (CFO). Van der Erve was voorheen werkzaam in verschillende rollen aangaande business development, management en digitale ontwikkeling bij Sanoma Media, Magnus Consultant en Virtual Affairs.

Verhuizing van The Next Web

De nieuwe aanwinst volgt na een periode van groei voor TNW. Een paar weken geleden kondigde TNW aan zijn jaarlijkse tech-evenement te verhuizen van Westergasfabriek naar NDSM om de groei aan te kunnen en meer bezoekers te verwelkomen in 2019. Het bedrijf organiseert eind dit jaar ook een blockchain-gerelateerd evenement in Londen en overweegt nieuwe tech-spaces in Amsterdam te openen. TNW's eerste tech-hub (TQ) opende in oktober 2016 en heeft inmiddels zijn volle capaciteit bereikt.

Myrthe van der Erve: 'Ik ben zeer vereerd om samen met Boris, Patrick en Robert Jan deel te mogen uitmaken van het management van TNW als COO. Ik ben ongelofelijk enthousiast om TNW te helpen in haar volgende groeifase, mede door operational excellence. Ik ben ervan overtuigd dat TNW een steeds grotere rol kan en moet spelen om technology enthusiasts te verenigen en te versterken.'

Efficiënte operations

Boris Veldhuijzen van Zanten: 'Gezien de grootte van ons bedrijf en de plannen voor de toekomst, wordt het steeds belangrijker om de operations efficiënt en zonder moeilijkheden te laten verlopen. We zijn daarom heel blij om Myrthe te mogen verwelkomen. Ze wordt verantwoordelijk voor de organisatie van TNW, en zal daarbij de unieke aspecten van het bedrijf blijven benadrukken om het succesverhaal door te zetten.'

The Next Web (tegenwoordig als bedrijfsnaam afgekort tot TNW) is een tech-mediabedrijf met een focus op Generation T. De organisatie helpt hen om het meeste uit technologie te halen door hen te informeren via opmerkelijke verhalen en inzichten, en door ze samen te brengen via buitengewone evenementen en werkruimten.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken