John de Mol werkt aan eigen nieuwsdienst

John de Mol werkt aan eigen nieuwsdienst
  • Media
  • 20 dec 2018 @ 12:41
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • AppsMediaJournalistiek

John de Mol lanceert in de loop van volgend jaar een eigen nieuwsdienst via radio, televisie en vooral online. Zo wil hij zijn media-imperium nog verder uitbouwen.

De Talpa-topman deed deze onthulling woensdagavond aan tafel bij tv-talkshow Pauw. Hij wil met een nieuws-app de concurrentie aangaan met kranten, omroepen en andere nieuwssites.

Zijn bedrijf Talpa Network groeit razendsnel. Behalve radio- en tv-zenders lijfde De Mol afgelopen jaar ook persbureau ANP in. Het liet zich raden dat hij die dienst zelf ook actief zou gaan gebruiken.

Talpa Netwerk heeft inmiddels onder meer vier radiostations, vier televisiezenders, twee persbureaus en een streamingdienst. Ook nam het mediabedrijf van John de Mol in oktober van dit jaar het YouTube-kanaal StukTV over.



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken