Vincent Siegelaar commercial director Hearst
- Media
- 5 dec 2018 @ 00:09
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - UitgeversTijdschriftenPersonaliaSales
- 5 dec 2018 @ 00:09
- Jeroen Mirck
Vincent Siegelaar wordt vanaf januari 2019 verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten van Hearst Netherlands, uitgever van onder meer Elle, National Geographic, Quest en Quote.
Siegelaar (42) werkte onder meer bij Sanoma in diverse commerciële functies en is bestuurslid bij de Stichting Ideële Reclame (Sire). Hij volgt Linda Boks op die de afgelopen acht maanden op interim-basis leiding heeft gegeven aan het commerciële team bij Hearst.
'In de rol van commercieel directeur zal ik mij richten op het verder crossmediaal uitbouwen en digitaal laten accelereren van de prachtige Hearst-merken', zegt Siegelaar. 'Ik zie er bijzonder naar uit om samen met mijn nieuwe collega’s met dit geweldige portfolio aan de slag te gaan.'
Voortschrijdende digitalisering
Luc van Os, uitgever van Hearst: 'Allereerst wil ik Linda Boks heel erg bedanken voor het noeste werk dat zij de afgelopen maanden heeft gedaan tijdens de transitie van twee losstaande mediabedrijven naar één nieuw Nederlands Hearst. Daarnaast ben ik bijzonder blij dat Vincent ons vanaf begin januari komt versterken. Ik denk dat er voor een commercieel ervaren man als Vincent enorme kansen zijn om in deze tijd van steeds sneller voortschrijdende digitalisering met onze merken in de markt te zetten. Ik ben ervan overtuigd dat Vincent de juiste man op de juiste plek is voor deze job.'
Linda Boks: 'Om een bijdrage te hebben kunnen leveren aan de totstandkoming van het nieuwe Hearst na de overname van de Nederlandse activiteiten van G+J, was niet alleen enorm eervol maar ook erg leuk. De wereld van de glossy’s maakte ik nu van binnenuit mee en dat heeft mij verrijkt. Door mijn media- en managementervaring en de mooie wisselwerking met de Hearst-organisatie heb ik hen een stap verder kunnen brengen.'
Het in Amsterdam gevestigde Hearst Netherlands is uitgever van Bicycling, Cosmopolitan, de Dylan, Elle, Elle Decoration, Elle Eten, Esquire, FiscAlert, Glamour, Harper’s Bazaar, Jan, Men’s Health, National Geographic, Runner’s World, Vogue, Women’s Health, Quest en Quote, zowel online, mobiel als in print.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing