ZoominTV werkt samen met InnoGames
- Media
- 19 dec 2018 @ 10:23
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Online gamingContentVideo
- 19 dec 2018 @ 10:23
- Redactie Media
Zoomin.TV is een strategische samenwerking aangegaan met InnoGames, de grootste ontwikkelaar en uitgever van online en mobiele games in Duitsland. Samen hebben ze een videoserie ontwikkeld, die het portfolio van InnoGames toont, met veel aandacht voor Forge of Empires en het onlangs gelanceerde Warlords of Aternum.
Deze samenwerking vormt de basis voor aankomende gezamenlijke projecten onder de paraplu van MTG.
'De serie is de volgende stap van InnoGames naar het verbeteren van short-form content aangeboden op multi-channel netwerken en is tevens een nieuwe mijlpaal voor de samenwerking binnen MTG's gamingvertical. We zijn trots op nauwere samenwerking met Zoomin.TV om onze games te presenteren aan hun gepassioneerde doelgroepen over de hele wereld', zegt Christian Pern, CMO InnoGames.
Roger Lodewick, CEO Zoomin.TV: 'Deze samenwerking is een goed voorbeeld van de nieuwe strategie die we de afgelopen maanden hebben geïmplementeerd. We verbinden onze Gen Z-productievaardigheden en ons enorme online bereik met gamebedrijven die zich richten op een jonge doelgroep. We zijn heel blij dat we kunnen samenwerken met InnoGames, omdat zij één van de leiders op dit gebied zijn.'
Online gaming is een van de belangrijkste verticals van Zoomin.TV en Zoomin.TV zal nauw samenwerken met InnoGames om een hoge bereik te realiseren. De samenwerking begint met de productie en lancering van acht video's, die in december en januari op de ZoominGames-kanalen op Facebook en op YouTube worden uitgebracht. Er worden twee afleveringen per week gepubliceerd met een gemiddelde lengte van 3-4 minuten, die zullen worden verspreid in het Engels, Duits en Spaans.
De eerste video "Top 5 Turn-Based Strategy Games voor je telefoon" is beschikbaar op YouTube (hier) en Facebook (hier). Andere video's in deze serie zijn "Top 5-tips om snel te stijgen in Warlords of Aternum", "5 favoriete leeftijden in Forge of Empires" en "Top 5-gebouwstrategieën voor Forge of Empires".
Met een omzet van meer dan 160 miljoen EUR en 400 werknemers uit 30 landen is InnoGames de grootste ontwikkelaar en leverancier van mobiele en online games in Duitsland. Het bedrijf is het best bekend voor Forge of Empires, Elvenar en Tribal Wars. De complete portfolio van InnoGames omvat zes live games en verschillende mobiele titels in productie. Na tien jaar aaneengesloten groei is de omzet van InnoGames in 2017 met 24 procent gestegen en zal verder stijgen met de mobiele versies van Elvenaren titels als Warlords of Aternum.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing