Initiative wint Payconiq account
- Media
- 14 jan 2019 @ 17:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Klanten
- 14 jan 2019 @ 17:07
- Sjaak Hoogkamer
Payconiq, de mobiele betaaldienst voor online, onderweg en onderling betalen brengt haar mediabelangen onder bij Initiative. De samenwerking omvat diensten op het gebied van consultancy, strategie, insights en mediaplanning & inkoop.
Momenteel is Payconiq actief in Nederland, België, Duitsland en Luxemburg. De Nederlandse lanceringscampagne zal in het voorjaar van 2019 van start gaan. Payconiq neemt, naar eigen zeggen, de noodzaak weg van ouderwetse betaalsystemen zoals contant geld, credit card en identifiers. Ze creëerde één app geschikt voor omnichannel betalingen: in winkels, online en onderling tussen vrienden. Frank van Tussenbroek, CMO van Payconiq Nederland over de keuze voor Initiative: ‘Initiative kenmerkt zich in een combinatie van creativiteit en flexibiliteit. Met hun hoge mate van enthousiasme en inzet zijn ze de ideale partner voor Payconiq.’
Entiteit
Léonie Koning, Managing Director van Initiative: ‘We zijn trots dat Payconiq in deze enorm spannende en belangrijke launch fase voor Initiative heeft gekozen. We kijken er naar uit om vanuit gezamenlijk ondernemerschap onze bijdrage te leveren aan het succesvol lanceren van Payconiq in Nederland.’
Van Tussenbroek vermeldt tevens dat met de steun van grote banken Payconiq internationaal het aantal gebruikers snel uitbreidt. ‘De partnerbanken spelen een essentiële rol. Zij verzekeren de gebruikers van een beveiligd registratieproces en winkeliers van een betrouwbare reseller. Hoewel deze grote banken gelijktijdig functioneren als aandeelhouders en wederverkopers, is Payconiq een volledig onafhankelijke entiteit.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing