Mannenmedia zoekt extra DOOH-bereik met MMD Media

Mannenmedia zoekt extra DOOH-bereik met MMD Media
  • Media
  • 17 jan 2019 @ 00:03
  • 12485 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • DoelgroepBereikReclameOutdoor

Mannenmedia gaat een samenwerking aan met Digital Out Of Home-specialist MMD Media, om klanten nog beter te kunnen bedienen en het eigen bereik te vergroten in de niche van automotive en mobiliteit.

Mannenmedia, de 'one-stop-shop om mannen digitaal te bereiken', bereikt maandelijks ruim 7 miljoen mannen met vijftig verschillende websites en apps. Door de samenwerking met MMD Media kan het bedrijf nu ook Digital Out Of Home (DOOH) inzetten en biedt het klanten een nog groter specifiek bereik. Dankzij alle digitale ontwikkelingen komen de werelden van online en Out Of Home ook steeds dichter bij elkaar.

Sjoerd van der Meijden, Sales & Business Development Director Mannenmedia: 'Het is voor ons een mooie stap om hier ook de samenwerking aan te gaan met een zeer specialistische partij binnen DOOH. We krijgen steeds meer vraag vanuit de klant naar geïntegreerde 360-graden campagnes. Met deze stap kunnen we onze klanten nog beter bedienen binnen de niche van automotive en mobiliteit.'

Koppeling van digitale schermen

De samenwerking met Out Of Home exploitant MMD Media behelst de koppeling van de digitale schermen van MMD Media bij pompstations aan het eigen sterke automotive netwerk. Daarnaast is er de mogelijkheid de digitale schermen te combineren met de app Flitsmeister.nl, waarmee de automobilist op een specifieke plek en tijdstip bereikt kan worden met Location Based Advertising. Zo kun je automobilisten met de Flitsmeister-app die bij de pomp staan en een video zien achteraf nog een pushnotificatie sturen. 

Danny van Beek, directeur van MMD Media: 'De samenwerking met Mannenmedia is voor ons een logische. Door de geïntegreerde campagneaanpak van Mannenmedia kunnen onze DOOH-screens naadloos meelopen in hun online campagnes en rapportages. De selectiviteit op mannen van ons 'On The Go'-netwerk sluit weer uitstekend aan op de propositie van Mannenmedia.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken