Bever kiest voor Initiative

Bever kiest voor Initiative
  • Media
  • 20 feb 2019 @ 15:17
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Klanten

Buitensportwinkel Bever heeft ervoor gekozen om haar mediastrategie en inkoop bij Initiative onder te brengen. De samenwerking betreft de volledige mediaconsultancy van Bever.

Bever (43 winkels) positioneert zichzelf als de buitenwinkel van Nederland. Jelka Molenaar, Marketing Manager Bever a.i: ‘Onze missie is om meer mensen in beweging en naar buiten krijgen. Op dit moment hebben we meerdere nieuwe concepten op de planning staan om daar nog meer invulling aan te geven. Vanzelfsprekend is hierin de combinatie van de juiste middeleninzet van radio, tv en online belangrijk. Maar voor een omnichannel retailer is dit complexer dan voor een traditionele retailer. De klant shopt door alle kanalen heen en dat wil je als bedrijf zo goed mogelijk faciliteren. Dat vraagt best wat van de organisatie, maar ook van de partners waar je mee samenwerkt. Wij geloven dat Initiative ons hierbij goed kan ondersteunen.’

Match

Léonie Koning, CEO Initiative: ‘Per 1 januari is de samenwerking met Bever van start gegaan. We zijn erg trots dat we Bever mogen verwelkomen binnen Initiative. We hebben een prachtig portfolio aan retailmerken, waar ieder merk altijd zijn eigen uitdagingen en culturele insights kent. Vanaf het eerste contact met het team van Bever merkten we dat er een natuurlijke match was en we gaan ervoor om de doelstellingen van Bever niet alleen te realiseren, maar ook te overtreffen.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken