Bever kiest voor Initiative
- Media
- 20 feb 2019 @ 15:17
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Klanten
- 20 feb 2019 @ 15:17
- Sjaak Hoogkamer
Buitensportwinkel Bever heeft ervoor gekozen om haar mediastrategie en inkoop bij Initiative onder te brengen. De samenwerking betreft de volledige mediaconsultancy van Bever.
Bever (43 winkels) positioneert zichzelf als de buitenwinkel van Nederland. Jelka Molenaar, Marketing Manager Bever a.i: ‘Onze missie is om meer mensen in beweging en naar buiten krijgen. Op dit moment hebben we meerdere nieuwe concepten op de planning staan om daar nog meer invulling aan te geven. Vanzelfsprekend is hierin de combinatie van de juiste middeleninzet van radio, tv en online belangrijk. Maar voor een omnichannel retailer is dit complexer dan voor een traditionele retailer. De klant shopt door alle kanalen heen en dat wil je als bedrijf zo goed mogelijk faciliteren. Dat vraagt best wat van de organisatie, maar ook van de partners waar je mee samenwerkt. Wij geloven dat Initiative ons hierbij goed kan ondersteunen.’
Match
Léonie Koning, CEO Initiative: ‘Per 1 januari is de samenwerking met Bever van start gegaan. We zijn erg trots dat we Bever mogen verwelkomen binnen Initiative. We hebben een prachtig portfolio aan retailmerken, waar ieder merk altijd zijn eigen uitdagingen en culturele insights kent. Vanaf het eerste contact met het team van Bever merkten we dat er een natuurlijke match was en we gaan ervoor om de doelstellingen van Bever niet alleen te realiseren, maar ook te overtreffen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing