Bridget van Alphen hoofdredacteur Ladify

Bridget van Alphen hoofdredacteur Ladify
  • Media
  • 3 feb 2019 @ 09:08
  • 11012 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MediaOnlineJournalistiek

Bridget van Alphen is de nieuwe hoofdredacteur van Ladify. Ze was columnist van zustertitel Mellowed. Ladify wordt geproduceerd door MagMedia, online uitgever van titels zoals Manify en The Hike.

Ladify omschrijft zichzelf als volgt: 'Van gezonde recepten tot guilty pleasures tot de laatste trends en unieke columns. Alles van dat, maar dan met een edgy randje. Een randje voor de tender & though. Het randje dat voor jou nog ontdekt moet worden, of het randje dat jij wat meer naar voren mag schuiven.'

Spannend randje

Van Alphen zegt zelf over Ladify: 'Het mag allemaal wel wat spannender. Herkenbaarheid en durf spelen hierin een belangrijke rol. Denk hierbij aan spannende verhalen voor het slapen gaan, herkenbare daily dilemma’s en interviews met vragen die je zelf nooit durfde te stellen.'

De nieuwe hoofdredacteur wordt omschreven als een 'creatieve duizendpoot die dat spannende randje aan Ladify gaan geven'. Roel van der Krabben, opricher van MagMedia: "Als columnist op Mellowed laat Bridget al enige tijd zien dat ze niet schuwt om van de gebaande paden af te wijken, en dat is precies wat Ladify nodig heeft. Daarnaast is ze een fotografe en stylist met een eigen en herkenbare stijl dat dat de overall ervaring op Ladify zeker ten goeden zal komen.'

Wat is Magmedia?

Ladify wordt geproduceerd onder de vlag van MagMedia, een online uitgever die met titels zoals Manify, The Hike en Mellowed voor adverteerders een breed en commercieel interessant pallet aan mediakanalen in huis heeft.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken