MediaScience werkt voor Qmusic

- Media
- 10 feb 2019 @ 09:08
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - RadioCampagnesPitches
- 10 feb 2019 @ 09:08
- Jeroen Mirck
Qmusic heeft gekozen voor MediaScience. In het jaar dat de radiozender zijn opmars voortzet, gaat het marketingbureau de digitale media en creatie verzorgen.
Qmusic is de afgelopen maanden flink gestegen in luisteraandeel over de hele linie, mede dankzij de groei van de ochtendshow van Mattie en Marieke. Om die groei te ondersteunen gaat MediaScience de zender helpen met digitale campagnes.
Sandra Hofstede, managing director van MediaScience: 'Wij kijken er naar uit om onze expertise uit deze branche toe te passen in de campagnes. In februari wordt de eerste campagne van de hand van MediaScience gelanceerd. De focus zal daarbij liggen op de ochtendshow van Mattie en Marieke.'
Ochtendshow promoten
Jorn Agterberg, marketingmanager van Qmusic: 'We kijken ernaar uit om de volgende stap te zetten in de campagne rondom Mattie en Marieke. Samen met MediaScience brengen we de inhoud van de ochtendshow naar potentiële luisteraars door middel van getargete video’s met hoogtepunten uit het programma. Op die manier enthousiasmeren we radioluisteraars om Qmusic aan te zetten en elke werkdag met plezier en energie te beginnen.'
MediaScience is een datagedreven marketingbureau waar data, media en creatie volledig samenkomen. Het bedrijf ontwikkelt geïntegreerde campagnes voor merken die onstuimig willen groeien in een digitaal- en media-gedreven tijdperk.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Platform Baby op Komst overgenomen door Familyblend
- Mijn Marketing: Elzemieke Olsthoorn van Abovo Maxlead
- Column Nieuw Luisteronderzoek: knollen voor citroenen?
- 90% Nederlanders kijkt live TV programma's
- Eerste luistercijfers NMO Luisteronderzoek via nieuwe...
- GfK: Behoefte instant gratification neemt verder toe
Laatste Nieuws
- Runners World maakt cover van 200... 08-02-2023
- Totale kijktijd televisie licht... 08-02-2023
- Ad Alliance en Dag en Nacht Media... 08-02-2023
- 3MO gaat samenwerken met Stam Media... 07-02-2023
- Luisterbreed onderzoek biedt inzicht... 07-02-2023
- Fairphone kiest Abovo Media 06-02-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day