MediaScience werkt voor Qmusic
- Media
- 10 feb 2019 @ 09:08
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - RadioCampagnesPitches
- 10 feb 2019 @ 09:08
- Jeroen Mirck
Qmusic heeft gekozen voor MediaScience. In het jaar dat de radiozender zijn opmars voortzet, gaat het marketingbureau de digitale media en creatie verzorgen.
Qmusic is de afgelopen maanden flink gestegen in luisteraandeel over de hele linie, mede dankzij de groei van de ochtendshow van Mattie en Marieke. Om die groei te ondersteunen gaat MediaScience de zender helpen met digitale campagnes.
Sandra Hofstede, managing director van MediaScience: 'Wij kijken er naar uit om onze expertise uit deze branche toe te passen in de campagnes. In februari wordt de eerste campagne van de hand van MediaScience gelanceerd. De focus zal daarbij liggen op de ochtendshow van Mattie en Marieke.'
Ochtendshow promoten
Jorn Agterberg, marketingmanager van Qmusic: 'We kijken ernaar uit om de volgende stap te zetten in de campagne rondom Mattie en Marieke. Samen met MediaScience brengen we de inhoud van de ochtendshow naar potentiële luisteraars door middel van getargete video’s met hoogtepunten uit het programma. Op die manier enthousiasmeren we radioluisteraars om Qmusic aan te zetten en elke werkdag met plezier en energie te beginnen.'
MediaScience is een datagedreven marketingbureau waar data, media en creatie volledig samenkomen. Het bedrijf ontwikkelt geïntegreerde campagnes voor merken die onstuimig willen groeien in een digitaal- en media-gedreven tijdperk.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing