Talpa Network koopt Brand New Telly
- 26 feb 2019 @ 00:49
- Jeroen Mirck
Brand New Telly wordt per 1 april onderdeel van mediatechbedrijf Talpa Network. Het bureau gaat onderdeel uitmaken van de creatieve unit binnen het concern van John de Mol.
Het reclamebureau is een belangrijke toevoeging aan de one-stop-shop strategie, waarbij adverteerders op elk vlak binnen het bedrijf geholpen kunnen worden, laat Talpa weten.
Behalve het ontwikkelen van impactvolle creatieve concepten voor adverteerders gaat de unit Creative, waar Brand New Telly onderdeel van wordt, ook ideeën ontwikkelen voor de kanalen van Talpa Network zelf. Hierbij staat groei van het netwerk voorop. Alle medewerkers van het bureau gaan mee naar Talpa Network.
Ideeën met inhoud
Wouter van der Pauw, Head of Creative van Brand New Telly: 'Wij bedenken al negentien jaar ideeën met inhoud. Van Nike Panna knock-out in 2000 tot recent de "Diesel bedankt"-campagne voor Lexus. Dat soort ideeën werken het beste als ze vanuit sterke mediamerken worden ondersteund. Daarom gaan we nu samen met Talpa Network verder bouwen aan ideeën die impact maken. Impact op adverteerders maar ook op het netwerk zelf.'
Ruud de Langen, Chief Creative Officer van Talpa Network: 'Creativiteit is altijd al een kerncompetentie van ons geweest. Om de unit Creative te kunnen versterken met het team van Brand New Telly is een grote stap voorwaarts.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing