L'HOMO niet meer exclusief voor homo

L'HOMO niet meer exclusief voor homo
  • Media
  • 18 apr 2019 @ 11:07
  • 12221 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Tijdschriften

Na tien jaar is L’HOMO. niet langer meer uitsluitend voor homo’s, maar voor iedereen, voor de hele LHBTI-community. Op de cover cabaretier, zangeres en presentator Claudia de Breij, acteur Everon Jackson Hooi en model & DJ Valentijn de Hingh.

L’HOMO. Is het jaarlijkse tijdschrift van de makers van LINDA. Hoofdredacteur Iebele van der Meulen over de nieuwe L’HOMO.: ‘Vanaf dit jaar is L’HOMO. niet meer alleen voor homo’s. Het is tijd voor meer zichtbaarheid voor degenen die niet tot een zichtbare meerderheid behoren. Dus richten we ons op de hele LHBTI-gemeenschap. We hebben besloten om de naam hetzelfde te houden. L’HOMO. is immers al een bekende merknaam én 'homo' betekent in het Oud-Grieks 'gelijk' en in het Latijn 'mens'. Simpel maar o zo doeltreffend.’

Zelfmoord

In deze L’HOMO. onder andere: DJ Sunny Jansen in gesprek met acteur Alex Klaasen * jonge LHBTI’ers die strijden voor gelijke rechten * mensen die een zelfmoordpoging hebben gedaan vertellen hierover (de overweging om zelfmoord te plegen komt vijf keer zo vaak voor onder LHBTI’ers in vergelijking met de rest van de Nederlandse bevolking) * foto’s van mannen en vrouwen en hun drag alter ego * een artikel over LHBTI-vluchtelingen die terechtkomen in ons land en vaak in een depressie belanden * mooiboys en influencers Robbert Rodenburg en Jeroen Kerkhof (Jaye to the Kaye) vertellen over hun coming-out * Christina Curry in een sexy fotoshoot met haar geliefde Shenta *

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken