L'HOMO niet meer exclusief voor homo
- Media
- 18 apr 2019 @ 11:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Tijdschriften
- 18 apr 2019 @ 11:07
- Sjaak Hoogkamer
Na tien jaar is L’HOMO. niet langer meer uitsluitend voor homo’s, maar voor iedereen, voor de hele LHBTI-community. Op de cover cabaretier, zangeres en presentator Claudia de Breij, acteur Everon Jackson Hooi en model & DJ Valentijn de Hingh.
L’HOMO. Is het jaarlijkse tijdschrift van de makers van LINDA. Hoofdredacteur Iebele van der Meulen over de nieuwe L’HOMO.: ‘Vanaf dit jaar is L’HOMO. niet meer alleen voor homo’s. Het is tijd voor meer zichtbaarheid voor degenen die niet tot een zichtbare meerderheid behoren. Dus richten we ons op de hele LHBTI-gemeenschap. We hebben besloten om de naam hetzelfde te houden. L’HOMO. is immers al een bekende merknaam én 'homo' betekent in het Oud-Grieks 'gelijk' en in het Latijn 'mens'. Simpel maar o zo doeltreffend.’
Zelfmoord
In deze L’HOMO. onder andere: DJ Sunny Jansen in gesprek met acteur Alex Klaasen * jonge LHBTI’ers die strijden voor gelijke rechten * mensen die een zelfmoordpoging hebben gedaan vertellen hierover (de overweging om zelfmoord te plegen komt vijf keer zo vaak voor onder LHBTI’ers in vergelijking met de rest van de Nederlandse bevolking) * foto’s van mannen en vrouwen en hun drag alter ego * een artikel over LHBTI-vluchtelingen die terechtkomen in ons land en vaak in een depressie belanden * mooiboys en influencers Robbert Rodenburg en Jeroen Kerkhof (Jaye to the Kaye) vertellen over hun coming-out * Christina Curry in een sexy fotoshoot met haar geliefde Shenta *
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing