Nieuwe reclameschermen OOHA Media en Hillenaar

Nieuwe reclameschermen OOHA Media en Hillenaar
  • Media
  • 16 apr 2019 @ 10:36
  • 8134 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Outdoor

OOHA Media breidt uit met twee nieuwe digitale schermen: één langs de A6 bij Emmeloord en één langs de A30 bij Barneveld. Hillenaar Outdoor heeft de ‘witte’ toren bij Naarden in de stal gekregen.

Volgens OOHA Media kunnen beide schermen ook online programmatic ingekocht worden. Kim van den Broek, algemeen directeur: ‘Met deze uitbreiding van ons netwerk bieden we steeds meer landelijke dekking en verstevigen daarmee onze positie in de markt.’ Langs de A6 bij Emmeloord is een nieuwe reclamemast gebouwd. Het digitale scherm van 100 m2 is zichtbaar voor het verkeer dat van het noorden van Nederland naar Lelystad, Almere en de Randstad rijdt. Dit is de enige digitale reclamemast in de provincie Flevoland. OOHA Media begon tien jaar geleden met een analoge mast langs de A30 bij Barneveld. De kant zichtbaar richting Barneveld en de A1 is nu omgebouwd tot een digitaal LED scherm van 100 m2.

Hillenaar

Hillenaar Outdoor breidt zijn portfolio uit met een nieuwe reclamemast langs de A1 bij Naarden. De ‘witte toren’ is een bijzonder object aan de snelweg en krijgt een tweede leven. Het outdoor bedrijf voorziet de toren van twee nieuwe reclamevakken. Voorheen was de mast voorzien van een reclamevlak parallel aan de snelweg. Het outdoorbedrijf transformeert dit in twee analoge reclamevakken van elk 53m2. ‘We hebben ervoor gekozen om tweezijdige doeken te plaatsen, zodat je er vanuit beide rijrichtingen goed zicht op hebt,’ aldus Hillenaar. Iedere twee weken passeren ruim 2,6 miljoen passanten de reclamemast.

Digitaal

Hillenaar Outdoor streeft in de nabije toekomst naar digitalisering van de ‘witte toren’ in Naarden, maar start vooralsnog met twee analoge doeken. Digitalisering is een speerpunt van het outdoorbedrijf. ‘Digitale innovatie blijft een belangrijke focus, wegens de nieuwe mogelijkheden voor adverteerders,’ benadrukt Hillenaar. Naar verwachting volgen binnenkort ook drie nieuwe reclamemasten in steden als Breda, Echt en Hoofddorp. Eerder dit jaar won Hillenaar Outdoor al concessies in Nijmegen, provincie Groningen en gemeente Haarlemmermeer. Deze nieuwe concessies bereiken circa een miljoen mensen.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken